weet iemand of je de katalysator van een 2.0 sw ook onder een 1.8 kan monteren.. en het belangrijkste kan dat goed gaan werken je mist natuurlijk de demper die bij de 1800 wel aanwezig is.
dit omdat een orginele 1.8 kat niet meer leverbaar is maar op mp wel redelijk veel 2.0 sw onderdelen verkrijgbaar zijn
katalysator 2.0sw op een 1.8 kan dat?
Re: katalysator 2.0sw op een 1.8 kan dat?
> dit omdat een orginele 1.8 kat niet meer leverbaar
> is maar op mp wel redelijk veel 2.0 sw onderdelen
> verkrijgbaar zijn
Ook niet van de recentere bouwjaren dan de jouwe?? Kan je 99% zeker moeiteloos uitwisselen. Vraag _Koen om bestelnummers.
Geldt voor de meeste onderdelen. Fiat houdt er een wonderlijke onderdelennummering op na en verzuimt vervangende nummers te publiceren als oudere "niet meer leverbaar" zijn.
B)-
> is maar op mp wel redelijk veel 2.0 sw onderdelen
> verkrijgbaar zijn
Ook niet van de recentere bouwjaren dan de jouwe?? Kan je 99% zeker moeiteloos uitwisselen. Vraag _Koen om bestelnummers.
Geldt voor de meeste onderdelen. Fiat houdt er een wonderlijke onderdelennummering op na en verzuimt vervangende nummers te publiceren als oudere "niet meer leverbaar" zijn.
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
In principe is het mogelijk.
alleen kan er door het mindere vermogen van de 1.8 meer tegendruk ontstaan en hierdoor zal verbruik iets kunnen oplopen
heb zelfs al een keer van rvs een demper en (sport)katalysator aaneen gelast en deze onder mijn 2.0 sw gemonteerd, resultaat iets meer pk en vetter geluid. De dame kwam vervolgens zonder problemen door de APK. keurmeester vond het "gaaf" klinken. Geluid was dan ook een stuk sportiever meer richting alfa
alleen kan er door het mindere vermogen van de 1.8 meer tegendruk ontstaan en hierdoor zal verbruik iets kunnen oplopen
heb zelfs al een keer van rvs een demper en (sport)katalysator aaneen gelast en deze onder mijn 2.0 sw gemonteerd, resultaat iets meer pk en vetter geluid. De dame kwam vervolgens zonder problemen door de APK. keurmeester vond het "gaaf" klinken. Geluid was dan ook een stuk sportiever meer richting alfa
als het de grotere pot is dan heb ik er wel eentje voor je liggen kat.
volgens mij wel. zou super zijn wat wil je er voor hebben?
zal je morgen een foto mailen over we over dezelfde praten maar ik dacht als je 60 euro geeft excl verzendkosten stuur ik hem op