Mijn nieuw lybra
Mijn nieuw lybra
hierbij de foto's van mijn nieuwste aanwinst
- Attachments
-
- lancia.jpg (181.15 KiB) Viewed 304 times
-
- lancia2.jpg (179.94 KiB) Viewed 304 times
Re: Mijn nieuw lybra
Che bella...en zo te zien nog steeds in nieuwstaat. Ik zou wel de tekst van de kentekenplaathouder halen, vind dat altijd zo'n dissonant.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Geniet ervan, hou 'm tussen de witte lijntjes en de glimmende zijkanten rechtop.
Geniet ervan, hou 'm tussen de witte lijntjes en de glimmende zijkanten rechtop.
>> Ik zou wel de tekst van de kentekenplaathouder halen, vind dat altijd zo'n dissonant.
En het levert alleen maar bonnen op. Afplakken die letters!
B)-
En het levert alleen maar bonnen op. Afplakken die letters!
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Heb "gewoon" die hele houder eraf gehaald. Zat zo strak geklemd tussen de verlichting dat die houder bol stond.
Nu zit de plaat met siliconen en de originele schroeven gemonteerd. Knappe jongen die ze er onbeschadigd en leesbaar af krijgt (hebben de luxe variant met kunststof letters/cijfers) .
Vorig jaar door iemand poging gedaan platen eraf te halen... Schroeven waren wel los maar verder zijn ze niet gekomen >:D<
Nu zit de plaat met siliconen en de originele schroeven gemonteerd. Knappe jongen die ze er onbeschadigd en leesbaar af krijgt (hebben de luxe variant met kunststof letters/cijfers) .
Vorig jaar door iemand poging gedaan platen eraf te halen... Schroeven waren wel los maar verder zijn ze niet gekomen >:D<
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Bij mij zat er ook een kentekenplaathouder met tekst welke eigenlijk qua formaat niet past op de Lybra. Bij mij rammelde die houder dan ook tegen de carrosserie bij het dichtslaan van de klep. Bij gebrek aan een houder zonder tekst - die zijn smaller - heb ik de tekstrand er maar "afgeknepen" met een tang. Alleen van heel dichtbij zie je dat ie niet helemaal mooi is. Heb ook gedacht om hem zonder houder er op te zetten maar was bang dat de plaat met scherpe randen in de carrosserie zou snijden.
Overigens is het mij al twee keer overkomen dat ik mijn Lancia/Vespa terugkreeg van een onderhoudsbeurt waarbij ze de houder zonder tekst vervangen hadden door één met tekstreclame van het betreffende bedrijf, dit uiteraard zonder mijn toestemming. Vooral bij de Vespa was het geen gezicht. Grrr...
Het autobedrijf was overigens Auto Zagato in Alphen a/d Rijn.
Maar ook de trekhaak vind ik erg lelijk op een Lybra, doet afbreuk aan de prachtige derriere...
Bij mij zit er ook een officiele Lanciatrekhaak (meen ik) op, die weliswaar gedeeltelijk afneembaar is maar daarna blijf je nog zitten met zo'n onooglijke staalpukkel half onder de bumper. Maar ja, je hebt hem natuurlijk wel nodig als je je Colombo naar Porto Cervo moet rijden.
www.colomboboats.it/
Overigens is het mij al twee keer overkomen dat ik mijn Lancia/Vespa terugkreeg van een onderhoudsbeurt waarbij ze de houder zonder tekst vervangen hadden door één met tekstreclame van het betreffende bedrijf, dit uiteraard zonder mijn toestemming. Vooral bij de Vespa was het geen gezicht. Grrr...
Het autobedrijf was overigens Auto Zagato in Alphen a/d Rijn.
Maar ook de trekhaak vind ik erg lelijk op een Lybra, doet afbreuk aan de prachtige derriere...
Bij mij zit er ook een officiele Lanciatrekhaak (meen ik) op, die weliswaar gedeeltelijk afneembaar is maar daarna blijf je nog zitten met zo'n onooglijke staalpukkel half onder de bumper. Maar ja, je hebt hem natuurlijk wel nodig als je je Colombo naar Porto Cervo moet rijden.

www.colomboboats.it/
Heb medelijden met je stupendo
. Hebben zelf ook een afneembare trekhaak vanwege de ontsiering bij een vaste haak.
Wat mij wel irriteert maar het geld niet waard is om op te lossen (want dan moet er veel meer vervangen worden dan waar ik me aan stoor) is het ontbreken van een kapje van de koplampsproeier. Maar daarvoor moet het hele mechaniek vervangen worden want kapje is niet los leverbaar, laat staan in de juiste kleur en tint (want auto 10 jaar oud dus niet meer 100 procent blauw
)
Ach, ze blijven een bijzondere verschijning en dat is ook wat waard .

Wat mij wel irriteert maar het geld niet waard is om op te lossen (want dan moet er veel meer vervangen worden dan waar ik me aan stoor) is het ontbreken van een kapje van de koplampsproeier. Maar daarvoor moet het hele mechaniek vervangen worden want kapje is niet los leverbaar, laat staan in de juiste kleur en tint (want auto 10 jaar oud dus niet meer 100 procent blauw

Ach, ze blijven een bijzondere verschijning en dat is ook wat waard .
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
-
Doe mij de 32 Romance maar >:D<
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Nu Volvo S60 D5 (2002)