Ik was vandaag lekker de auto aan het stofzuigen en schoon aan het maken
tot ik aan de passagiers kant kwam het gedeelte onder de airbag en zijkant van de console
is vies en plakkerig lijkt wel of er limonde siroop tegenaan is gegooid het is ook met geen mogelijkheid weg te krijgen
nu heb ik het vaker bij lybra's gezien is hier wat een te doen, ook blijft er stof tegenaan plakken
plakkerige dashboard
Re: plakkerige dashboard
Heb dat bij de linker "stengel" achter het stuur. Het is vermoedelijk een weekmaker in het plastic die ergens mee gereageerd heeft.
Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Re: error
Dat je dit om kwart voor twee 's nachts hebt geconstateerd maakt dit minstens dubbel zo uniek. 
Kon je niet slapen? Beelden van Lybra-wrakken? ::o Gauw wat mooie plaatjes, voor de volgende onrustige nacht...B)

Kon je niet slapen? Beelden van Lybra-wrakken? ::o Gauw wat mooie plaatjes, voor de volgende onrustige nacht...B)
- Attachments
-
- lancia sw.jpg (5.9 KiB) Viewed 405 times
-
- m_lancia_lybra 1.jpg (76.66 KiB) Viewed 405 times
Dan heb je zeker een zwarte onderkant van het dashboard? Ik heb er ook last van. Ik heb ook al van alles geprobeerd. Wat redelijk werkt is stickeroplosser en dan nog moet je flink boenen om het eraf te krijgen...
Klopt zwarte onderkant... Vieze plak zooi hahaha
Maar sticker remover durfde ik nog niet aan chemische reactie etc.etc
Maar zal het gaan proberen als de temp buiten weer een beetje beter word en het minder regent
Maar sticker remover durfde ik nog niet aan chemische reactie etc.etc
Maar zal het gaan proberen als de temp buiten weer een beetje beter word en het minder regent
Ja, ik was ook een beetje bang voor kleurverschil enzo en heb eerst een klein stukje aan de zijkant van het dashboard geprobeerd, als je de deur open hebt. Dan zie je er in elk geval niets van als het mis gaat.... Bij mij zag je er niets van, dus toch ook de rest maar ff gedaan