Beste mensen,
Ik heb al enige tijd een loudlink in mijn lybra (no nav) Ik heb hem tweedehands gekocht en ik twijfel of hij nog wel helemaal fris is. Ik kan maar tot nr 17 doorspoelen daarboven schiet hij weer op nul. Dit is onhandig maar valt mee te leven. Ik heb laatst gebruik proberen te maken van de aux ingang. Netjes via de computer cd 6 aux vinkje aangezet maar hij doet helemaal niets. Hij blijft maar checken maar vind dus helemaal niks. Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Heeft iemand anders nog een goed werkende loudlink liggen? Hij kraakt soms ook behoorlijk als ik muziek afluister.
loudlink vraagje
loudlink vraagje
Menno
Lancia lybra 2.0 20v lx 2000
Lancia ypsilon 1.2 8v LS 2001
-
Re: loudlink vraagje
Ik heb deze problemen nooit gehad met mijn Loudlink (met navi).
Heb je de laatste firmware versie op je SD kaart staan?
Volgens mij kan je met de laatste versie nog veel meer nummers dan 6x99 op je SD kaart gebruiken. Dan moet je zeker verder dan 17 kunnen gaan.
Nieuwe firmware kan je van de Loudlink site downloaden.
Het kraken lijkt me iets in de bekabeling of de connector...
Heb je de laatste firmware versie op je SD kaart staan?
Volgens mij kan je met de laatste versie nog veel meer nummers dan 6x99 op je SD kaart gebruiken. Dan moet je zeker verder dan 17 kunnen gaan.
Nieuwe firmware kan je van de Loudlink site downloaden.
Het kraken lijkt me iets in de bekabeling of de connector...
Re: loudlink vraagje
op de site kan ik geen firmware vinden voor mijn loudlink. alleen die voor de versie met navi kan ik vinden. Ik weet niet of deze hetzelfde is. Type nr is wel anders.
Menno