Airco

Discussie en vraagbaak over Lybra
Diesel

Airco

Unread post by Diesel »

Goede middag, ik zal me ff voorstellen. Mijn naam is Diesel.ben 42 jaar oud, kom uit zuidholland. ik heb onlangs een Lancia Lybra 2.0 automaat bwj 2000 gekocht. vind het een heerlijke auto om mee te rijden. maar bij de aankoop is mij verteld dat de Climate controle het niet doet, omdat de vorige eigenaar de stekker eruit heeft getrokken. als je die namelijk aansluit,dan trek de airco de accu leeg. heeft iemand daar ervaring mee gehad of weet iemand wat het probleem is. Alvast Bedankt. Mvg
Diesel

Re: Airco

Unread post by Diesel »

ik heb hem vanmiddag nog aangesloten, deed het perfect, maar de vorige eigenaar vertelde mij dat als je dan met de airco aanrijd, dat de accu dan binnen half uur leeg is. Bedankt voor je reactie. Mvg
Gstijf

Unread post by Gstijf »

Heb wel eens gehoord dat het relais van de airco pomp blijft plakken. Daardoor blijft de spoel van de pomp bekrachtigd . Relais zit tegen schutbord onder plastic kapje .

Succes Gerben .
Diesel

Unread post by Diesel »

ok, bedankt,zal straks onder de motorkap duiken ,het is toch mooi weer vandaag :).. zal ff kijken of ik de relais is grondig schoon kan maken. hoop dat het probleem dan is opgelost. alvast bedankt. Mvg
Bas

Unread post by Bas »

Het wordt steeds mooier: nu al twéé leden met "Diesel" in hun naam en allebei rijden ze een Lybra - drankorgel - 2.0 op benzine.

Oja, van harte welkom Diesel! Mooie waguh die 2.0, ik had een wat minder florisant exemplaar op LPG (zoek maar op Lybra - Bas) maar laat je daar niet door afschrikken (...) Ik ben trouwens weer terug naar diesel (AR 159 2.4 JTDm) maar kan het niet laten om op dit forum te blijven plakken. Zoals je zelf al merkt, een waardevol 'instituut'.
Diesel

Unread post by Diesel »

heb de relais grondig schoongemaakt, maar helaas gisteren de stekker erin gestoken , en stond vanmorgen met een lege accu ondanks ik de airco niet gebruikt heb. Mvg
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”