@Huib,
Ik heb laatst een verfafbijtmiddel gaan halen in de Brico.
Het was van het merk 3V3 en het ging wel trager dan de producten die ik vroeger gebruikte.
Je moet nu 3 tot 4 keer inzetten een half uurtje wachte ne afteken. dan komen alle lager er wel af. Vroeger ging dat in 2 keer.
groetjes Frederik
Gevraagd Fulvia 1300 Serie 1 motor
Re: Even wat anders
Dank je. Ik zal het eens proberen.
Ik had hier in Breda nog een blik ouderwetse verfafbijt met methyleenchloride en methanol gevonden, maar daar ga ik deze auto niet helemaal mee doen en de volgende komt er al weer aan.

Ik had hier in Breda nog een blik ouderwetse verfafbijt met methyleenchloride en methanol gevonden, maar daar ga ik deze auto niet helemaal mee doen en de volgende komt er al weer aan.

ah dat hoor ik graag. Werk genoeg daar in Breda.
maar in de Bredastraat in Diest (België) ook. soms wat te veel.
ik ga je eens een mailtje sturen en bij jou langs komen. Breda is nu ook zo ver niet he.
Groeten Frederik
maar in de Bredastraat in Diest (België) ook. soms wat te veel.
ik ga je eens een mailtje sturen en bij jou langs komen. Breda is nu ook zo ver niet he.
Groeten Frederik
- Attachments
-
- 086 - kopie.jpg (53.18 KiB) Viewed 338 times
-
- 102 - kopie.jpg (53.03 KiB) Viewed 338 times
-
- 099 - kopie.jpg (54.36 KiB) Viewed 338 times
Koffie staat altijd klaar.
Ik krijg trouwens net van Alain een produktblad toegestuurd van verfafbijt die zou moeten werken. Zal het eens proberen.
Ik krijg trouwens net van Alain een produktblad toegestuurd van verfafbijt die zou moeten werken. Zal het eens proberen.
Verfafbijt / verfstripper
Tip van Alain werkte.
Ik heb met de mensen gebeld. Voor de particulierenmarkt is methyleenchloride verboden. Voor de industriele markt zit het er nog gewoon in. Om een auto te ontlakken moet je een gel hebben. Dat is bijvoorbeeld de SV3405 van Orapi Applied.
Ik heb met de mensen gebeld. Voor de particulierenmarkt is methyleenchloride verboden. Voor de industriele markt zit het er nog gewoon in. Om een auto te ontlakken moet je een gel hebben. Dat is bijvoorbeeld de SV3405 van Orapi Applied.
-
Huib,als je daar een goede verfafbijt in weet te vinden,kun je dat laten weten?
zit er ook niet ver meer van af om aan dat proces te beginnen.
mvg.
bert
zit er ook niet ver meer van af om aan dat proces te beginnen.
mvg.
bert