Onlangs mijn Kappa Coupe 3V6 laten keuren bij Kwikfit...19 euro.
Ook nog een grote beurt: 300 euro! Nu komt het: ze hebben de bougies niet een vervangen omdat 'het vervangen bij deze motor een man-dag zou kosten' .
Wat een bullshit!
Anyway, de coupe mag weer een jaar van 's heren wegen gebruik maken, dus dat is ook wat waard.
APK bij KWIKFIT
-
Re: APK bij KWIKFIT
Wees blij dat ze het niet hebben gedaan, dan had je waarschijnlijk nu veel grotere problemen. Wie gaat er trouwens naar KwkFit voor een APK en beurt?
Een echt snelle auto valt stilstaand niet op!
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
Lancia Thema 8.32 SW op www.weblogs.lanciathema.nl
-
Precies, daar pleuren ze overal die goedkope 10w40 halfsyntheet in. Bah
verder niets verknoeid ?
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Kwikfit is leuk voor een bandje wisselen of een uitlaatje. Als automonteur in een klein zelfstandig garage bedrijf kunnen wij regelmatig het knoeiwerk van Kwak/Kwikfit oplossen.
Maar ach, zolang de kwikfit blijft klootzakken hebben wij werk.
Maar ach, zolang de kwikfit blijft klootzakken hebben wij werk.
-
Een mooie auto zoals de Kappa coupé verdient een garage die met liefde zijn vak uitoefent, en dus geen "garage" bestuurd door een stelletje commerciële aasgieren met een werkplaats gevuld met niet gemotiveerde bandenplakkers...........
*** Kappa SW turbo Rosso Nobile***
Ging vroeger ook naar de Kwikfit, maar ben er al jaren helemaal klaar mee. Accu na 13 maanden kapot, fabrieksgarantie was 12 maanden. Coulance nul (kwiktfit Amsterdam). Inmiddels weet ik dat er ook nog een wettelijke garantie is die langer duurt dan de fabrieksgarantie...
De laatste keer konden ze bij de kwikfit in Amstelveen voor een APK niet eens een defecte ABS-sensor repareren/vervangen van mijn Delta. Moest ik alsnog naar de Lanciadealer en vervolgens weer terug om hem opnieuw te laten keuren. Ook een nieuwe accu bij dit filiaal gekocht, na 3 weken accu dood.Kon ik weer terug (toen kreeg ik wel gratis een nieuwe).
Ook hadden ze mijn muntjes uit het muntenbakje "geleend"...
Nu ja, het kan ook andersom. Was eens met mijn Spider bij de Fiat/Alfa dealer in Westbrabant, waar ze de grootste moeite hadden om de uitlaat die ergens tegen het chassis rammelde te repareren. Dit was een APK-afkeurpunt. Bij de plaatselijke Kwikfit hadden ze het in een kwartier voor elkaar. Uiteindelijk 3 dagen over een simpele APK-keuring gedaan.
De laatste keer konden ze bij de kwikfit in Amstelveen voor een APK niet eens een defecte ABS-sensor repareren/vervangen van mijn Delta. Moest ik alsnog naar de Lanciadealer en vervolgens weer terug om hem opnieuw te laten keuren. Ook een nieuwe accu bij dit filiaal gekocht, na 3 weken accu dood.Kon ik weer terug (toen kreeg ik wel gratis een nieuwe).
Ook hadden ze mijn muntjes uit het muntenbakje "geleend"...
Nu ja, het kan ook andersom. Was eens met mijn Spider bij de Fiat/Alfa dealer in Westbrabant, waar ze de grootste moeite hadden om de uitlaat die ergens tegen het chassis rammelde te repareren. Dit was een APK-afkeurpunt. Bij de plaatselijke Kwikfit hadden ze het in een kwartier voor elkaar. Uiteindelijk 3 dagen over een simpele APK-keuring gedaan.