Hulp nodig: Lancia beta 1800 coupé

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
*thomas*

Hulp nodig: Lancia beta 1800 coupé

Unread post by *thomas* »

Hallo allen,

Heb sinds maart een lancia 1800 coupé, toegegeven, een beetje overhaast aangeschaft, maar goed...

Auto heeft een grote rotte plek thv de bodem (passagierskant), gat aan onderzijde voorruit en de volledige wielboog rechts achter + deel van de achterkant bestaat uit plamuur en roest...

Ja, ik had die dingen beter moeten inspecteren, dom van me...

Probleem is dat ik nauwelijks kan lassen en ik geen tijd/geld/plaats heb om nog een donor aan te schaffen om dat soort zaken uit te gaan slijpen en opnieuw op te lassen.

Ik weet dus niet goed wat gedaan.

Als iemand een leuke 1300 of 1600 coupé heeft waar ik mijn 1800 blokje kan in overlepelen, dan is dat ook altijd een optie.

En, bijkomend vraagje, wat is een 1800 waard (behalve dan, wat de gek ervoor wil geven ;) ).

Groeten,

Thomas
kriekje

Re: Hulp nodig: Lancia beta 1800 coupé

Unread post by kriekje »

Hoi Thomas,

Een donor waar de stukken uit moet slijpen is er vast niet.
Als die er al is, dan is die daar dus goed en de rest van de auto misschien ook wel, dus zonde om als donor te dienen
Behalve een schade auto, dat kan nog wel,maar die vindt je niet tot nauwelijks.
Ik kan je ook niet helpen,maar misschien iemand anders wel hier?
Helaas is het geen druk gedeelte van het forum,maar soms komen er vragen die wel goed beantwoord worden.
Misschien moet je je verlies nemen en op zoek gaan ( met hulp ) naar een goed beta....
*thomas*

Bedankt voor je reactie.

Ik vind het echt zonde en hoewel ik er vol goede moed aan was begonnen, kom ik teveel zaken tegen waar ik me geen meester over zie. Daarboven was het nooit de bedoeling een totaalrestauratie uit te voeren, enkel wat opknapwerk (zo zag de auto er ook uit)...

Is het de moeite om de wagen als donor aan te bieden?

Groeten,

Thomas
Koos

Unread post by Koos »

je kunt het altijd op oa marktplaats proberen
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
algerced

Unread post by algerced »

Op marktplaats staat er een met schade
Beste man heet cees de ree
Ik heb evt wel de telefoon nummer
Stuur ik alleen prive
*thomas*

bedankt, maar heb intussen eentje gevonden in het Franse deel van ons Belgenland :)

mag een slotje op dit topic
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”