De Vlaams Nederlandse Fulvia Flavia etc rit is gepland voor 7 tot en met 9 september 2012.
Het programma staat op de kalender. Zie http://www.viva-lancia.com/assocat/calendar.htm
De Vlaams Nederlandse Fulvia Flavia etc. rit in 2012
Re: De Vlaams Nederlandse Fulvia Flavia etc. rit in 2012
Huib, het was weer fantastisch. Prima hotel en uitgebreid lekker eten (voor sommigen misschien té uitgebreid?).
En natuurlijk de ritten door een landschap en over wegen zoals wij ze helaas in Nederland niet meer kennen. En dan bedacht ik mij: ja, dit is waarom wij het doen, al die moeite en kosten om een auto van 50 jaar oud op de weg te houden.
Dus ook namens Wies hartelijk dank voor het organiseren van deze drie mooie dagen.
Jan
En natuurlijk de ritten door een landschap en over wegen zoals wij ze helaas in Nederland niet meer kennen. En dan bedacht ik mij: ja, dit is waarom wij het doen, al die moeite en kosten om een auto van 50 jaar oud op de weg te houden.
Dus ook namens Wies hartelijk dank voor het organiseren van deze drie mooie dagen.
Jan
- Attachments
-
- p1030850.jpg (76.02 KiB) Viewed 235 times
-
- p1030849.jpg (69.56 KiB) Viewed 235 times
-
- p1030843.jpg (78.63 KiB) Viewed 235 times
Jan
-
Geen speld tussen te krijgen, was weer een prachtig weekend. Leek wel vakantie in het buitenland ;.-)
Maar moet nu wel op dieet want het was geen klein beetje !
En natuurlijk ook een pluim voor het organiseren.
J
Maar moet nu wel op dieet want het was geen klein beetje !
En natuurlijk ook een pluim voor het organiseren.
J
Daar sluiten wij ons graag bij aan.
Bedankt Huib! En Charlotte natuurlijk ook
-D
Gr. Jeroen & Cynthia
Bedankt Huib! En Charlotte natuurlijk ook

Gr. Jeroen & Cynthia