Te koop Lybra 1.8 LX BJ 2000
Te koop Lybra 1.8 LX BJ 2000
Auto is verkocht,...
- Attachments
-
- lancia lybra rr.jpg (83.01 KiB) Viewed 366 times
Re: Te koop Lybra 1.8 LX BJ 2000
Jaja, en waarom moettie weg? Dat mooie buitenkantje zal wel (kom op met die foto's - achter, voor, binnen, buiten, tellerstand, bestuurdersstoel), maar wat speelt zich (niet meer) af in het helsch vooronder?
B)-
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Wat mijn subtiel gebekte vriend probeert te vragen is,
Welke opties heeft de auto, km stand, bouwjaar, type etc. Etc.
Graag meer foto's van de mooie gepoetste auto, voor, achter, linkerzijde, voorzijde, interieur, en motorgedeelte.
Ook vraagt hij de rede van vertrek van uw bolide, alsmede onderhoud historie
En toekomstig onderhoud hysterie. Oftewel, de huidige manco's die elke dame helaas wel heeft.
DieselTDi translations inc.
Welke opties heeft de auto, km stand, bouwjaar, type etc. Etc.
Graag meer foto's van de mooie gepoetste auto, voor, achter, linkerzijde, voorzijde, interieur, en motorgedeelte.
Ook vraagt hij de rede van vertrek van uw bolide, alsmede onderhoud historie
En toekomstig onderhoud hysterie. Oftewel, de huidige manco's die elke dame helaas wel heeft.
DieselTDi translations inc.
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Mijn versie was toch een stuk beknopter en zeker zo veelzeggend >:D<
B)-
B)-
Auto is verkocht,..
Waar blijven die foto's toch?
Nog even reagerend op de reactie van de ons zeer gewaardeerde confrère DieselTDI, "een rede van vertrek" lijkt me zeer contradictio in terminus. Waarschijnlijk beoogt de auteur hier een "reden voor vertrek" te bedoelen. Laten we het daar op houden.
Nou, kom op: 190k is geen stand voor een 2000'er, dus laat zien die foto's en wees even frank over de malheuren (je doet hem niet zomaar weg tenslotte). Gezien de km-stand sowieso een nieuwe koppeling en wat heb je nog meer niet onderhouden?
B)-
Nog even reagerend op de reactie van de ons zeer gewaardeerde confrère DieselTDI, "een rede van vertrek" lijkt me zeer contradictio in terminus. Waarschijnlijk beoogt de auteur hier een "reden voor vertrek" te bedoelen. Laten we het daar op houden.
Nou, kom op: 190k is geen stand voor een 2000'er, dus laat zien die foto's en wees even frank over de malheuren (je doet hem niet zomaar weg tenslotte). Gezien de km-stand sowieso een nieuwe koppeling en wat heb je nog meer niet onderhouden?
B)-
Auto is verkocht,..
Hoi, ben op zoek naar rechterachterdeur van de lybra in exact de kleur van jouw auto, dus als het met verkoop niks wordt mag ik dan jouw deur kopen en als stoelen nog goed zijn de stoelen wellicht?
Groet,
Fez
Groet,
Fez