eenzame hoogte

Discussie en vraagbaak over Lybra
legend

Re: eenzame hoogte

Unread post by legend »

moi hoor
dickh

Unread post by dickh »

Krijg nou wat, dat lijkt de mijne wel! Ahhh, hij staat nog naast het huis... Pfieuw! :P
Uitstekende smaak qua kleur en model, Cathay! Santé!! (tu)(tu)

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
hansvanreekum

Unread post by hansvanreekum »

Ja prachtig en inderdaad het mooie model (:P)
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
hansvanreekum

Unread post by hansvanreekum »

Zoals beloofd een paar foto's van mijn Lybra in het wonderschone landschap van Toscane. Helaas was het niet helder genoeg en had ik te kort tijd om te zoeken naar een geschikte lokatie voor echt mooie foto's. En in Toscane even langs de weg zetten voor een mooie foto is niet eenvoudig en zeker niet veilig.
Om nog terug te komen op het verbruik tijdens de 3380 km geeft de boordcomputer een verbruik aan van 10,6/100km en werkelijk was het 11,43/100 km (1 op 8,75). Een halve tank benzine en de rest op LPG. Gezien het normale gebruik op LPG van 1 op 9 valt het niet tegen met de belading (hulpveren zijn top) en snelheid gedurende de reis.
Het viel mij weer op dat er zoveel Lancia's rijden in Italië, voornamelijk Ypsilon en Musa. Blijkbaar koopt een Italiaan eerder een Lancia Musa dan een Fiat Idea, want die kwam ik zeer weinig tegen en het zijn eigenlijk dezelfde auto's.
Een week Toscane was veel te kort maar fantastisch mooi!
Attachments
italie02.jpg
italie02.jpg (190.37 KiB) Viewed 239 times
italie01.jpg
italie01.jpg (198.88 KiB) Viewed 239 times
Voormalig bestuurder van een grijze 1.8 LX LPG (2000)
Nu Volvo S60 D5 (2002)
Zuideramstel

Unread post by Zuideramstel »

Afgelopen zomer zijn wij inmiddels voor de 5e keer met onze Lybra SW 1.9JTD LX naar Italia gereden; dit jaar was de verste bestemming, net als in de 1ste jaargang Toscana.
De Lybra rijdt zo fantastisch in zijn moederland. De teller staat nu op zo'n 377k. We hopen dat ie ook dit jaar door de APK komt; verroeste dorpers zouden een probleem kunnen vormen.
Mocht het niet lukken en de kosten zijn te hoog dan denken we aan het importeren van een Lybra SW, uiteraard weer een JTD.
Het viel mij ook op dat er idd veel kleine Lancia's in Italia rond rijden.
Post Reply

Return to “NL45 Lybra”