Beste,
Dankzij een oude post hier op de website (20-09-2009) heb ik eerst de chroom/rvs strip in de raamrubber 'geworsteld'. Nu blijkt dat de achterruit wat bol/hol is. Mijn vraag wat is de buitenkant, de bolle of de holle kant?
Mijn Fulvia gaat langzaam de goede kant op. Voor de geïnteresseerde een foto.
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! Met vriendelijke groet,
Sander
Achterruit - wat is de voor- en achterkant?
-
Sander Fortanier
Achterruit - wat is de voor- en achterkant?
- Attachments
-
- foto.jpg (110.1 KiB) Viewed 266 times
Re: Achterruit - wat is de voor- en achterkant?
Hoe bedoel je "de goede kant op"?
Ruit er even voor houden? Is dat een idee?
Ruit er even voor houden? Is dat een idee?
-
Sander Fortanier
Dank Huib,
De auto gaat goed. Eind juli hoop ik dat alle ruiten er in zitten. Inmiddels heb ik 90% opgebouwd (elektra wordt mijn persoonlijke uitdaging). Voor de liefhebber heb ik nog twee foto's bij gevoegd (hahaha).
Overigens staat mijn auto niet bij mij thuis. Dus thuis klus ik aan 'overzichtelijke' zaken zoals deuren opbouwen, raamrubbers monteren, poetsen, schoonmaken etc. Morgen ga ik je advies opvolgen, ik hou de ruit er wel even voor. Maar mocht iemand weten hoe hij precies moet. Ik hou me aanbevolen!
Nogmaals dank. Fijne avond.
Sander
De auto gaat goed. Eind juli hoop ik dat alle ruiten er in zitten. Inmiddels heb ik 90% opgebouwd (elektra wordt mijn persoonlijke uitdaging). Voor de liefhebber heb ik nog twee foto's bij gevoegd (hahaha).
Overigens staat mijn auto niet bij mij thuis. Dus thuis klus ik aan 'overzichtelijke' zaken zoals deuren opbouwen, raamrubbers monteren, poetsen, schoonmaken etc. Morgen ga ik je advies opvolgen, ik hou de ruit er wel even voor. Maar mocht iemand weten hoe hij precies moet. Ik hou me aanbevolen!
Nogmaals dank. Fijne avond.
Sander
- Attachments
-
- foto1.jpg (94.31 KiB) Viewed 266 times
-
- foto2.jpg (112.93 KiB) Viewed 266 times
Op deze fotoos ziet het er naar uit dat alles recht gaat komen.
Gewoon even er voor houden. Echt wel. Het is best subtiel. Zo doe ik het ook. Kijken is altijd goed. Denken is altijd fout.
Gewoon even er voor houden. Echt wel. Het is best subtiel. Zo doe ik het ook. Kijken is altijd goed. Denken is altijd fout.
-
lucasgeheniau
Bol is buitenzijde, de tekst op de ruit(merknaam) moet van buiten af leesbaar zijn.
Tenminste.... dat is bij mijn S2 Coupe zo.
Tenminste.... dat is bij mijn S2 Coupe zo.
-
Sander Fortanier
Beste Huib, Lucas,
Gelukt. Gisteren mijn ruit meegenomen en gepast. Wat blijkt ... de tekst op de ruit(merknaam) is van buiten af leesbaar. Zie hier het resultaat. Nogmaals dank.
(Kan niet wachten om te gaan rijden!)
Fijne avond, Sander
Gelukt. Gisteren mijn ruit meegenomen en gepast. Wat blijkt ... de tekst op de ruit(merknaam) is van buiten af leesbaar. Zie hier het resultaat. Nogmaals dank.
(Kan niet wachten om te gaan rijden!)
Fijne avond, Sander
- Attachments
-
- foto3.jpg (129.91 KiB) Viewed 266 times