Beste,
Langzaam aan begint mijn Lancia alweer een hele auto te worden. (kijk eens op sanderfortanier.jux.com). Maar ik heb een praktische vraag over de raamveger van de deuren(en). Deze zijn helemaal weggerot (zie foto). Ze lijken geniet te zitten op de RVS strip die aan de buitenkant van de deur geschoven zit. Weet iemand van jullie waar er nieuwe te verkrijgen zijn, en hoe deze weer op de RVS strip te monteren zijn?
Nogmaals hartelijk dank voor jullie tips en hulp. Met vriendelijke groet,
Sander
Raamveger
-
Raamveger
- Attachments
-
- afbeelding.jpg (67.78 KiB) Viewed 406 times
-
Re: Raamveger
ik dacht dat ik jaren terug het kon krijgen bij Martin Willems maar zeker ben ik het niet meer
Ik heb ze laatst hier besteld http://www.lancia-ricambi.de/
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
-
Dank jullie wel! Ik ga gelijk eens zoeken, en navragen daar.
Sander,
Ik heb ze een aantal jaar geleden gekocht bij Omicron. Bekijk eens de afbeelding in bijlage, je hebt nr9 nodig.
Reken 4meter voor beide deuren. De originele zijn inderdaad geniet en lastig te verwijderen.
De nieuwe heb ik erop gelijmd (genre TEC7) en dat gaf een prima resultaat.
Op hetzelfde moment heb ik ook de verticale raamgeleiders vernieuwd (nr10 in de afbeelding),
waardoor het raam veel strakker aansluit.
Suc6.
Tom.
Ik heb ze een aantal jaar geleden gekocht bij Omicron. Bekijk eens de afbeelding in bijlage, je hebt nr9 nodig.
Reken 4meter voor beide deuren. De originele zijn inderdaad geniet en lastig te verwijderen.
De nieuwe heb ik erop gelijmd (genre TEC7) en dat gaf een prima resultaat.
Op hetzelfde moment heb ik ook de verticale raamgeleiders vernieuwd (nr10 in de afbeelding),
waardoor het raam veel strakker aansluit.
Suc6.
Tom.
- Attachments
-
- weather seals coupé.jpg (173.28 KiB) Viewed 406 times