Zeer aparte Yp 1.2 16v LX met 33777 km te koop!
Zeer aparte Yp 1.2 16v LX met 33777 km te koop!
Hallo allemaal.
Bij deze wil ik jullie een link geven naar mijn advertentie op marktplaats. Ik heb een aparte Ypsilon te koop waarvan ik denk dat hier misschien wel de juiste liefhebber rond loopt voor deze blitse auto!
Volg deze: http://link.marktplaats.nl/567787418
Kijken wat jullie hier van vinden!
Saluti!
Pascal.
Bij deze wil ik jullie een link geven naar mijn advertentie op marktplaats. Ik heb een aparte Ypsilon te koop waarvan ik denk dat hier misschien wel de juiste liefhebber rond loopt voor deze blitse auto!
Volg deze: http://link.marktplaats.nl/567787418
Kijken wat jullie hier van vinden!
Saluti!
Pascal.
Re: Zeer aparte Yp 1.2 16v LX met 33777 km te koop!
Zonde van de velgen en aftermarket radio maar ziet er verder leuk uit 

Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Mooie auto,maar ik denk dat jouw prijs wat hoog is,ik wens je succes met de verkoop.
p.s ik heb een vergelijkbare Y maar dan uit 97.
p.s ik heb een vergelijkbare Y maar dan uit 97.
Dank je wel!
De prijs is wel nog wat aan te doen, echter koopt iemand een 13 jaar nieuwe auto voor dit geld! Dat heeft toch zeker zijn meerwaarde? Bovendien is ook de distributieriem net gewisseld. Tel dat eens er bij als je een goedkopere Yp koopt.
Wat voor Yp heb jij precies? Ook met zo een lage kilometerstand?
Groetjes Pascal
De prijs is wel nog wat aan te doen, echter koopt iemand een 13 jaar nieuwe auto voor dit geld! Dat heeft toch zeker zijn meerwaarde? Bovendien is ook de distributieriem net gewisseld. Tel dat eens er bij als je een goedkopere Yp koopt.
Wat voor Yp heb jij precies? Ook met zo een lage kilometerstand?
Groetjes Pascal
de mijne is wel iets ouder en meer km maar gekocht voor 950 Euro
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... sg-1023425
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... sg-1023425
Duidelijk. Maar ook met airco? Ook een 1.2 16V? en hoeveel meer gelopen? Ook in sublieme technische en optische staat? Ook alcantara? Zijn toch wel wat eigenschappen die anders kunnen zijn. Dat weet jij ook.
Voor 500 euro koop je ook een Yp. Maar ja, en dan?
Jij denkt dat ik te veel vraag, jouw mening. Ik denk, met de info die je geeft, dat je appels met peren aan het vergelijken ben.
Corrigeer me maar als ik fout ben.
Groet Pascal.
Voor 500 euro koop je ook een Yp. Maar ja, en dan?
Jij denkt dat ik te veel vraag, jouw mening. Ik denk, met de info die je geeft, dat je appels met peren aan het vergelijken ben.
Corrigeer me maar als ik fout ben.
Groet Pascal.
Hij is het misschien wel waard maar de echte vraag is of je het er voor krijgt ook.......
-D

850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
Pascal,
Er zijn behoorlijk wat LXen, deze bezitten standaard alcantara en als het een auto is na april 1997 is het een 1.2 16V.
De airco is als ik me niet vergis ook aan de standaard uitrusting van een LX toegevoegd eind 1998.
Verder vallen me een paar kleine dingen op aan de hand van de foto's op MP.
-Er zitten aftermarket velgen onder
-Er zijn wat motor upgrades gedaan(uitlaat en luchtfilter) of dit op de lange duur een hogere technische staat geeft ben ik niet van overtuigd.
Maar verder ziet hij er goed uit hoor succes met de verkoop
Koen
Er zijn behoorlijk wat LXen, deze bezitten standaard alcantara en als het een auto is na april 1997 is het een 1.2 16V.
De airco is als ik me niet vergis ook aan de standaard uitrusting van een LX toegevoegd eind 1998.
Verder vallen me een paar kleine dingen op aan de hand van de foto's op MP.
-Er zitten aftermarket velgen onder
-Er zijn wat motor upgrades gedaan(uitlaat en luchtfilter) of dit op de lange duur een hogere technische staat geeft ben ik niet van overtuigd.
Maar verder ziet hij er goed uit hoor succes met de verkoop
Koen
wij kochten vorig jaar een Ypsilon uit 2004 ( dus toen 7 jaar oud ) met 54.000 km op de teller voor 4000 euro van de 1e eigenaar
geen kale uitvoering,maar een Platino met leer, cruisecontrol, climate control e.d
ik moet toegeven dat het een mazzeltje was en dat hier en daar best een krasje zit en de achterbumper een lichte vouw heeft,maar niet storend
geen kale uitvoering,maar een Platino met leer, cruisecontrol, climate control e.d
ik moet toegeven dat het een mazzeltje was en dat hier en daar best een krasje zit en de achterbumper een lichte vouw heeft,maar niet storend
Niet zo uitzonderlijk, wel mooie staat en weinig km . In België, aan die prijs raak je het echter aan de straatstenen niet kwijt.
Toch succes met de verkoop. Lancia Alfa Fiat liggengewoon niet goed in de markt.
Laatst een ALGA GTV 20 TS verkocht , full option, prima staat nieuwe banden enz.weliswaar meer km maar dat betekent niets ( te weinig km is slijtiger dan normaal aantal km ) 2 maand moeten mee leuren en is uiteindelijk naar frankrijk vertrokken voor 3900 €.
Maar toch succes met je verkoop
Toch succes met de verkoop. Lancia Alfa Fiat liggengewoon niet goed in de markt.
Laatst een ALGA GTV 20 TS verkocht , full option, prima staat nieuwe banden enz.weliswaar meer km maar dat betekent niets ( te weinig km is slijtiger dan normaal aantal km ) 2 maand moeten mee leuren en is uiteindelijk naar frankrijk vertrokken voor 3900 €.
Maar toch succes met je verkoop
R16,2 x Moretti 124S,Ford Capri 1.6GT,Opel GT 1.9, Toyota MK 2,Toyota Liftback, 2 x CX Diesel,CX prestige,Audi 5E,Lancia Beta coupe,Lancia DeltaGT, Porsche 924 Carrera GT, porsche 924 Turbo, porsche 944, Ford Probe V6,Lancia kappa, Alfa GTV,Lancia Montecarlo,Mercedes SLK R 171