Te Koop Coupe 3V6 2001

Auto's en of onderdelen te koop, gevraagd, gezocht.
Bob Solbrig

Te Koop Coupe 3V6 2001

Unread post by Bob Solbrig »

Beste Kappa Forumleden,

Het is hele tijd geleden dat ik iets op het Nederlandse (of duitse) forum heb geschreven.

Na 6 jaar met ontzettend veel plezier mijn Kappa Coupe in bezit te hebben gehad en hier ook in gereden te hebben, heb ik besloten vanwege de bruikbaarheid (vakanties met meerdere personen) een andere italiaanse auto te kopen. Een Fiat Croma 2.2 Emotion automaat van 2005 met 78.000km. Heb deze auto bekeken, ziet er luxe uit, licht interieur, navigatie enz. Na een proefrit wle meoten concluderen dat de wegligging niet je van het is.

Zoals gezegd ik heb mijn Lancia Kappa Coupé 3V6 te koop.
De Coupé is een liefhebbers auto en ik wilde ik toch proberen de auto aan een liefhebber te slijten.
Wellicht dat er geïnteresseerden zijn.

Enkele gegevens.
Het betreft een :
Merk : Lancia
Type : K(appa) Coupe 3V6 24V automaat.
Bouwjaar : 2001 , laatste 3V6 en 3 na laatste totaal van de band.
Ident.nr. : ZLA83800001003298
Kleur : Azurro Saturno (licht blauw)
Bekleding : Poltrona Frau Mosto (heel donker bruin)
Schokdemp: electronisch geregeld
Remmen : Brembo
Overige opt. : standaard Coupé; licht metalen velgen, geregelde airco, cruise control, electrisch verstelbare voorstoelen (Recaro), enz.
Allemaal bekend bij de Kappa forumleden.

Km stand : 183.500km. Het laatste jaar heb ik de Coupé gespaard, heb een motorfiets gekocht en hier merendeels op gereden.
Motor : de 3V6 draait nog steeds als een zonnetje, uitlaatgeluid is niet toegenomen. Sinds in mijn bezit is de uitlaat niet vervangen.
Onderhoud : Grote beurt + apk uitgevoerd in maart door dealer. Alle rekeningen beschikbaar,onderhoud en reparaties (sinds in mijn bezit).
In mijn bezit : sinds mei 2006, bij km stand 69.000km.
Bijzonderh. : foto's van de Coupe + mijn verhaal hebben 2x in het engelse autoblad AutoItalia gestaan.

Opmerkingen:
- Lendesteun bestuurdersstoel heeft slijtsporen.
- Linksachter zichtbare plaatschade. Herstelbaar d.m.v. "uitdeuken zonder spuiten".
- Onderstel kraakt wat bij drempels, wegligging wordt hierdoor niet beïnvloed.

Wellicht dat er iemand interesse heeft.
Ik moet de Coupe helaas binnen 2 weken verkocht hebben, hetzij aan een liefhebber of via inruil. Dan wordt de Croma namelijk geleverd. Een paar dagen later ga ik op vakantie. Is een beetje kort dag.

Over een eventuele prijs, ik heb op autotrader en Autotrack wat vergelijkingsmateriaal opgezocht. Coupés van 3 of 4 jaar ouder worden met een vergelijkbaar km stand worden tussen 3500 en 4000 euro aangeboden.
Weet niet of dit een reële vraagprijs is.

Ik hoor het graag via dit forum als je interesse hebt.

Heb recent nog fotos gemaakt in de carwash, weet ze niet hoe deze toe te voegen vanwege de kleine bestandsgrootte die toegestaan is.

Met vriendelijke groeten,

Bob Solbrig
Bob Solbrig

Re: Te Koop Coupe 3V6 2001

Unread post by Bob Solbrig »

Coupé is verkocht. Helaas niet aan een z.g. "liefhebber".
Hoop dat de Coupé toch een goed onderkomen vindt.
Post Reply

Return to “NL52 Kappa. Te koop / gevraagd.”