Check lampje
-
Check lampje
Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een lancia lybra uit 2000.
Gisteren startte ik de auto en bleef het lampje rode lampje check branden. Er kwamen geen meldingen in het ics behalve de groene tekst check. Geen symbolen of iets dergelijks. Waar kan dit aan liggen en wat moet ik nakijken?
bij voorbaat dank.
Gisteren startte ik de auto en bleef het lampje rode lampje check branden. Er kwamen geen meldingen in het ics behalve de groene tekst check. Geen symbolen of iets dergelijks. Waar kan dit aan liggen en wat moet ik nakijken?
bij voorbaat dank.
-
Re: Check lampje
check lampje doet hij hier ook altijd. Maar dat is maar bepaald aantal seconden daarna gaat hij gewoon op de radio.
Ik zou haast zeggen: dat *kan* haast niet: als het rode check lampje op het instrumentenpaneel blijft branden hoort daar een *rode* check tekst op het ICS bij.
Die worden nl. door hetzelfde canbus signaal getriggerd. Wat voor ICS heb je, met of zonder navigatie?
B)-
Die worden nl. door hetzelfde canbus signaal getriggerd. Wat voor ICS heb je, met of zonder navigatie?
B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
heb rodelampje nog nooit gezien alleen geel ook als je contakt aanzet gaat geen roodckeck lampje branden
-
Ik heb een lancia 1.9 jtd uit 2000 zonder navigatie. type ics weet ik niet precies. Wel met een cd wisselaar van grundig mcd 36.
Ics werkt voor de rest gewoon goed..
Ics werkt voor de rest gewoon goed..
-
Zo sinds vanmiddag blijft ook het lampje verlichting branden als ik het contact heb uitgeschakeld ::o
Ik heb even wat foto's toegevoegd.. misschien dat iemand de oorzaak weet...
Op de eerste foto brand het check lampje als de motor nog niet gestart is. ook op de ics zie je check staan.
Op de 2e foto is de motor gestart. Ics geeft geen foutmeldingen weer.
Lampje airbag knippert ook nadat ik de auto gestart heb. Deze gaat vanzelf weer uit..
Ik heb even wat foto's toegevoegd.. misschien dat iemand de oorzaak weet...
Op de eerste foto brand het check lampje als de motor nog niet gestart is. ook op de ics zie je check staan.
Op de 2e foto is de motor gestart. Ics geeft geen foutmeldingen weer.
Lampje airbag knippert ook nadat ik de auto gestart heb. Deze gaat vanzelf weer uit..
- Attachments
-
- check lamp 2.jpg (195.79 KiB) Viewed 369 times
-
- check lamp1.jpg (195.79 KiB) Viewed 369 times
Staat er op de ICS geen extra symbool?
zoals Ruitenpis (op)
Lampje (veel voorkomend..)
Check betekend gewoon dat je iets moet controleren omdat iets op / stuk is.
Lampje airbag knipperd?
ehh heb ik ook, kan geen kwaad (DICKH waar blijf je met je advies)
zoals Ruitenpis (op)
Lampje (veel voorkomend..)
Check betekend gewoon dat je iets moet controleren omdat iets op / stuk is.
Lampje airbag knipperd?
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
-
Nee er staat helemaal niets op de ics.. Dat is het rare..
Haal je accu + pool er is af voor 15min
DIESELTDI schrijft:
-----------------
-----------------
Ehh, ik? Een advies an Der Obersturmbahnmoderator? Dat zou de arrogantie voorbij zijn! Kemme niet voorstellen!
Maar je zegt: "Lampje airbag knipperd?" (knipperd is met een t maar dat terzijde) Ik herinner me dat je het erover had dat je airbag lampje eeuwig blijft branden. Ik begrijp dan dat het constant aan blijft, niet dat het knippert. Een mogelijk *dus* is: blijft het constant (steady) aan of knippert het? Staat de airbag van de bijrijder wel in de OFF positie? Als je die bijrijders-airbag hebt uitgeschakeld (contactsleutel aan rechterkant van dashboard bij geopend portier) blijft dat dashboard ledje inderdaad branden ja. Maar ja, in dat geval: RTFM zou ik zeggen
B)-
-----------------
-----------------
Ehh, ik? Een advies an Der Obersturmbahnmoderator? Dat zou de arrogantie voorbij zijn! Kemme niet voorstellen!
Maar je zegt: "Lampje airbag knipperd?" (knipperd is met een t maar dat terzijde) Ik herinner me dat je het erover had dat je airbag lampje eeuwig blijft branden. Ik begrijp dan dat het constant aan blijft, niet dat het knippert. Een mogelijk *dus* is: blijft het constant (steady) aan of knippert het? Staat de airbag van de bijrijder wel in de OFF positie? Als je die bijrijders-airbag hebt uitgeschakeld (contactsleutel aan rechterkant van dashboard bij geopend portier) blijft dat dashboard ledje inderdaad branden ja. Maar ja, in dat geval: RTFM zou ik zeggen

B)-
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)