Kappa stoelen
Kappa stoelen
Vraagje. Mijn beige alcantara interieur slijt. Teveel spijkerbroeken
Nu wil ik iets aan de slijtage doen. Zijn de alcantara hoezen te vervangen van de zitting bijvoorbeeld, zijn ze nog te koop bij Tuynder bijvoorbeeld of is het een idee de zitting van twee voorstoelen om te wisselen? Dat laatste lijkt me wel een aardige optie maar ik heb geen flauw idee hoe het moet en of de zittingen links en rechts uitwisselbaar zijn. Iemand hier ervaring mee of een goede tip de bestuurdersstoel weer strak te krijgen. Leer laten inbouwen kan ook, ben ik 1000 euro verder en daar kan je vast wel een tweedehands kappa met goed interieur voor vinden. Ben benieuwd. Groet

Re: Kappa stoelen
Piet vd Meer heeft heel veel stoelen staan, ook bijv. met Frau Poltrona leer.
En hij kan je wel verder helpen hoe op te knappen, te vervangen of opnieuw te bekleden.
0342-441992
En hij kan je wel verder helpen hoe op te knappen, te vervangen of opnieuw te bekleden.
0342-441992
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter
FHLVL,
Je kan mijn alcantara interieur (Kappa sedan) wel overnemen. Is nog heel gaaf maar wel de kleur antraciet. Interesse?
gr,
Rob.
0341-266586
Je kan mijn alcantara interieur (Kappa sedan) wel overnemen. Is nog heel gaaf maar wel de kleur antraciet. Interesse?
gr,
Rob.
0341-266586
Wel interesse, afhankelijk van de prijs. Heb inmiddels een set leer gevonden voor 200 euro. Wel model 2007, ik heb 2009.
-
Kappa van 2009????
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Knap.. Zou al moord doen voor originele 2009 lybra
. Moet je nagaan wat liefhebbers zouden doen voor een originele 2009 Kappa o_O

Ex-eigenaar 09-JR-DT , moderator Thesis en Lybra forum
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... ybra_1.jpg
Ja ja, sorry.....1998, 1999 etc. Sorry, in de snelheid zat ik er een decennia naast. Mijn excuus