coupe 2000 i.e. radio

Discussie en vraagbaak over Beta berlina, Beta coupe, Beta HPE, Beta Trevi, Beta spider, Beta Monte Carlo en de Gamma
Gamma WW Registry
Beune

coupe 2000 i.e. radio

Unread post by Beune »

Hallo,
Ik heb een tijdje terug een Lancia beta coupe 2000 i.e. gekocht. Dus ik ben nieuw op het forum.
Ik wil graag een radio in de auto hebben en dacht laat ik eens eerst kijken wat voor aansluiting ik moet hebben.
Het probleem is ik heb geen idee wat voor aansluiting ik moet hebben, of zelfs welke kabels wat betekenen.
In mijn lancia boek staat het ook niet goed uitgelegd, alleen iets van verwijder de radio kap en sluit de radio aan. (daar kan ik dus niks mee).
Het moet naar een ISO aansluiting, heeft iemand er verstand van hoe ik dit kan oplossen?
bij voorbaat dank
Beune

Re: coupe 2000 i.e. radio

Unread post by Beune »

ok, ik weet al wat meer. ik heb een paar van blauw, een paar van wit, twee rode die op één stekkertje zitten en een zwarte. die zitten op een aansluiting van 6. dan is er nog een aansluiting van 2 met een grijze en een groene.
Ik inmiddels weet dat het blauwe en witte paar voor de boxen zijn, dan heb ik nog rood en zwart, waarschijnlijk + en - lijkt me logisch. Maar ik heb nogsteeds geen idee waar de groene en grijze voor zijn, zou een van deze van het contactslot kunnen kunnen komen?
Post Reply

Return to “NL80 Beta, Gamma, Monte Carlo”