@dickh,
inderdaad de middenste klemmen van deze witte female stekker, uiteraard zijn er ook sporen van beschadiging op de lichtunit maar deze uitstekende verbindingsklemmen zijn veel robuster.
Ik heb sedert eind 2001 deze Lancia Lybra SW 1.9 JTD, 85kw, 115pk, momenteel 312000km. Opweg naar 400000!?
ICS doet "raar"
Re: ICS doet "raar" Opgelost!
Naar dealer/garage geweest waar ik mijn Lybra gekocht heb en laat onderhouden. Via diagnose stekker de airbag lampjes gratis gereset. Hopelijk zonder teveel problemen op naar 400000 km, want distributie en waterpomp vervangen en nieuwe banden er onder.
Eigenlijk zie ik geen alternatief voor mijn Lybra of toch, de inmiddels gestopte maar dan tweedehands een FIAT CROMA JTD nog zo een onderschatte Italiaan want mijn vorige wagen was een CROMA TD die jammer genoeg in een ongeval aan zijn einde gekomen is.
PS. mijn garage, een officiële dealer van FIAT, ALFA en Lancia is inmiddels gestopt met Lancia i.v.m. de eisen van Lancia/Chrysler en het moeilijk in de markt liggende aanbod van het huidige Lancia/chrysler aanbod. Jammer maar helaas.
Eigenlijk zie ik geen alternatief voor mijn Lybra of toch, de inmiddels gestopte maar dan tweedehands een FIAT CROMA JTD nog zo een onderschatte Italiaan want mijn vorige wagen was een CROMA TD die jammer genoeg in een ongeval aan zijn einde gekomen is.
PS. mijn garage, een officiële dealer van FIAT, ALFA en Lancia is inmiddels gestopt met Lancia i.v.m. de eisen van Lancia/Chrysler en het moeilijk in de markt liggende aanbod van het huidige Lancia/chrysler aanbod. Jammer maar helaas.