Beste thesisti,
hebben jullie ervaring met onderhoud van het (kunstof)glas van de koplampen? Bij veel voertuigen, zie je dit vergelen en verweren (overigens lijkt het bij het ene merk meer dan bij het andere).
Zelf zet ik ook de koplampen in de autowas, maar er zijn ook middelen op de markt.... helpen die echt bij onderhoud??
(ik wil natuurlijk dat mijn diva er op 2 juni tip-top uitziet....)
onderhoud koplampglas
onderhoud koplampglas
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Re: onderhoud koplampglas
Rino,
praat jij ze even bij? Jij bent de expert op dit gebied. Mijn kappen moeten ook eens gepolijst worden..
Hugo (krammer)
praat jij ze even bij? Jij bent de expert op dit gebied. Mijn kappen moeten ook eens gepolijst worden..
Hugo (krammer)
een direct geralateerd onderwerp (reiniging van de binnenzijde van de koplamp) staat op het Duitse forum toevallig net bovenaan ...
sorry, op verkeerde plaats gereageerd, zie het "kloenk" topic
.
.
Intensa SW 2002 ... Grigio Fontana
lees dit maar eens koplampunit polijsten
Hi Rino,
zo ver is het bij mij nog lang niet. Ik wil nu elke keer als ik de auto was, ook de koplampen oppoetsen met een fijne polijstpaste (plastic scratch remover). Daarna in de was.
Vraag alleen blijft: het koplampglas wordt kennelijk door UV-straling aangetast. Wat is daar tegen te doen...
zo ver is het bij mij nog lang niet. Ik wil nu elke keer als ik de auto was, ook de koplampen oppoetsen met een fijne polijstpaste (plastic scratch remover). Daarna in de was.
Vraag alleen blijft: het koplampglas wordt kennelijk door UV-straling aangetast. Wat is daar tegen te doen...
Gergely
.
.