ratel bij stationaire loop lancia Y 12/16v 2001
ratel bij stationaire loop lancia Y 12/16v 2001
Hallo,af en toe loopt er een ratel mee tijdens de staionaire loop.Soms niet.Wat kan dat zijn?
-
Re: ratel bij stationaire loop lancia Y 12/16v 2001
Misschien je koppeling...
wanneer hoor je het kan je het iets precieser omschrijven?
MVG
wanneer hoor je het kan je het iets precieser omschrijven?
MVG
Als ik de koppelingspendaal indruk hoor ok niets.Laat ik de koppeling los,dan lijkt het alsof e wat meedraait wat de ratel veroorzaakt.
-
Nou ik heb het zelfde probleem...
Als ik hem kochte zegt de dealer dat hij de koppeling heeft vervangen en dan wat later heb ik dit geratel ook gehoord.
Dus,...terug naar die prutser en naar laten kijken. Hij zei dat dit geluid uit bak komt en niks heeft te maken met de nieuwe
koppeling en dat ik oud kan worden er mee...
Maar gristereen naar gekeken die drukgroep ziet niet echt nieuw uit dus ik denk dat het dan niet de bak is en an de schuivjes is ook niet te zien dat ze de bak hebben ervan afgehaalt dus ik denk dat het de drukgroep is en niet de bak.
Ik heb gristereen nog een toevoering in gedaan en dat draaiend geluid uit de bak is helemaal weg alleen dat geratel nog maar dit kan niet de bak zijn
Kijk maar hier!!!
www.mahty.de
Misschien is de koppeling aan vervanging toe bij jou!?
MVG
Als ik hem kochte zegt de dealer dat hij de koppeling heeft vervangen en dan wat later heb ik dit geratel ook gehoord.
Dus,...terug naar die prutser en naar laten kijken. Hij zei dat dit geluid uit bak komt en niks heeft te maken met de nieuwe
koppeling en dat ik oud kan worden er mee...
Maar gristereen naar gekeken die drukgroep ziet niet echt nieuw uit dus ik denk dat het dan niet de bak is en an de schuivjes is ook niet te zien dat ze de bak hebben ervan afgehaalt dus ik denk dat het de drukgroep is en niet de bak.
Ik heb gristereen nog een toevoering in gedaan en dat draaiend geluid uit de bak is helemaal weg alleen dat geratel nog maar dit kan niet de bak zijn
Kijk maar hier!!!
www.mahty.de
Misschien is de koppeling aan vervanging toe bij jou!?
MVG
-
Waarschijnlijk heeft men met de nieuwe koppeling vergeten een nieuw druklager te plaatsen. Zo'n ding is niet duur, als je het tegelijk met de platen vervangt...
-
Ik heb inmiddels al 3 vastgelopen druklagers gehad bij verschillende Ypsilons. Dus waarschijnlijk hebben ze die inderdaad niet mee vervangen!
Y 1.3 JTD * Ypsilon 1.2 LS * Y10 Fire * Y10 Fire * Y10 Turbo * Y10 Turbo * Y10 4WD * Y10 GT