Beslagen ruiten ? Pingi !!!
Beslagen ruiten ? Pingi !!!
Vorige week bij de Formido gekocht , Pingi herlaadbare vochtvreters in drie verschillende formaten. Actie pakket voor 14,95 . Heb er 1 in de paraplu bak gelegd en 1 in het portiervak . Super !!! Bijna geen beslagen ruiten meer !! Ben zelfs gister door de wasstraat geweest met drie mensen in de auto en de airco op ECON . Alleen de achterruit besloeg van mijn SW !! Maar daar hebben we een knopje voor ........
- Attachments
-
- pingi2.jpg (79.72 KiB) Viewed 332 times
-
- pingi1.jpg (100.86 KiB) Viewed 332 times
Re: Beslagen ruiten ? Pingi !!!
dat moet ik ook hebbe..bedankt voor de tip 

Beste Lybristi,
dit middel kent iedereen wel die wat meer chemie heeft gehad op school. Het is Silica-gel en je vindt kleine zakjes ook wel in schoendozen.
Zelf heb ik toevallig een grote zak enkele jaren terug gevonden in een doos met electronica en heb het dadelijk bij mijn GPS lezer en CD-wisselaar gestoken achteraan in de kofferruimte. Vroeger kreeg ik foutmeldingen van een vochtige lens op het GPS-scherm, nu dus niet meer. Het werkt dus vrij goed.
dit middel kent iedereen wel die wat meer chemie heeft gehad op school. Het is Silica-gel en je vindt kleine zakjes ook wel in schoendozen.
Zelf heb ik toevallig een grote zak enkele jaren terug gevonden in een doos met electronica en heb het dadelijk bij mijn GPS lezer en CD-wisselaar gestoken achteraan in de kofferruimte. Vroeger kreeg ik foutmeldingen van een vochtige lens op het GPS-scherm, nu dus niet meer. Het werkt dus vrij goed.
Dank voor de tips!
Ga ik ook gelijk doen.
Ga ik ook gelijk doen.
Gstijf Schreef:
-------------------------------------------------------
> Vorige week bij de Formido gekocht , Pingi
> herlaadbare vochtvreters in drie verschillende
> formaten. Actie pakket voor 14,95 . Heb er 1 in
> de paraplu bak gelegd en 1 in het portiervak .
> Super !!! Bijna geen beslagen ruiten meer !! Ben
> zelfs gister door de wasstraat geweest met drie
> mensen in de auto en de airco op ECON . Alleen de
> achterruit besloeg van mijn SW !! Maar daar hebben
> we een knopje voor ........
Goeie tip! Ik heb er twee aangeschaft bij gamma. Gebruik ze voor in de auto en thuis, werkt super!
> Vorige week bij de Formido gekocht , Pingi
> herlaadbare vochtvreters in drie verschillende
> formaten. Actie pakket voor 14,95 . Heb er 1 in
> de paraplu bak gelegd en 1 in het portiervak .
> Super !!! Bijna geen beslagen ruiten meer !! Ben
> zelfs gister door de wasstraat geweest met drie
> mensen in de auto en de airco op ECON . Alleen de
> achterruit besloeg van mijn SW !! Maar daar hebben
> we een knopje voor ........
Goeie tip! Ik heb er twee aangeschaft bij gamma. Gebruik ze voor in de auto en thuis, werkt super!
Je kan ook gewoon voor 2 euro een vochvreter kopen, die doen hetzelfde als die dure pinguin. Heb ik als sinds de aanschaf van mijn Lybra en ik heb nooit beslagen ramen.
BoBz Schreef:
> Je kan ook gewoon voor 2 euro een vochvreter
> kopen, die doen hetzelfde als die dure pinguin.
> Heb ik als sinds de aanschaf van mijn Lybra en ik
> heb nooit beslagen ramen.
Zijn die 2 euro luchtontvochtigers ook herlaadbaar en in de vorm van een zakje? Ik vind die bakken namelijk super onhandig, als het omvalt ligt alles onder. Dat vond ik juist zo handig aan die Pingies. Het zijn zakjes dus ze kunnen niet omvallen en herlaadbaar dus lekker goedkoop. Vindt die pinguins er ook wat gezelliger uitzien, dan al dat technische apparatuur.
> Je kan ook gewoon voor 2 euro een vochvreter
> kopen, die doen hetzelfde als die dure pinguin.
> Heb ik als sinds de aanschaf van mijn Lybra en ik
> heb nooit beslagen ramen.
Zijn die 2 euro luchtontvochtigers ook herlaadbaar en in de vorm van een zakje? Ik vind die bakken namelijk super onhandig, als het omvalt ligt alles onder. Dat vond ik juist zo handig aan die Pingies. Het zijn zakjes dus ze kunnen niet omvallen en herlaadbaar dus lekker goedkoop. Vindt die pinguins er ook wat gezelliger uitzien, dan al dat technische apparatuur.