Mijn Kappa wil niet meer starten. Op het display staat de tekst "defective electrical connection".
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
defective electrical connection
-
Re: defective electrical connection
KEv Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mijn Kappa wil niet meer starten. Op het display
> staat de tekst "defective electrical connection".
>
> Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Gebeurt er helemaal niks bij starten, hoor je ook geen startmotor lopen? Dan kan het zijn dat de DPS-sensor kapot is. Die stuurt startmotor aan.
succes ermee, thorvald
-------------------------------------------------------
> Mijn Kappa wil niet meer starten. Op het display
> staat de tekst "defective electrical connection".
>
> Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Gebeurt er helemaal niks bij starten, hoor je ook geen startmotor lopen? Dan kan het zijn dat de DPS-sensor kapot is. Die stuurt startmotor aan.
succes ermee, thorvald
Startmotor draait gewoon rond met kapotte sensor. Motor zal alleen niet starten.
Volgens mij zit er maar 1 ding op, naar een garage gaan en 'm laten uitlezen wat er kapot is.
Kan bijvoorbeeld toerentalsensor zijn. Geen duur onderdeel maar wel cruciaal.
Moet wel een Lancia/Fiat garage zijn tenzij men een verloopstekker heeft voor Lancia, want het is nog geen standaard EOBD stekker, zodat iedere garage 'm kan uitlezen.
Kan bijvoorbeeld toerentalsensor zijn. Geen duur onderdeel maar wel cruciaal.
Moet wel een Lancia/Fiat garage zijn tenzij men een verloopstekker heeft voor Lancia, want het is nog geen standaard EOBD stekker, zodat iedere garage 'm kan uitlezen.
NIEUW Kappa Berlina 2.4, ex-Kappa SW (01), ex- Kappa SW (98), ex-Dedra, ex- Fiat cinquecento en ex-Fiat seicento 1100 hobby bezitter