Beste Kappisti,
Sinds de invoering van de log-in, ben ik eigenlijk niet meer actief geweest hier. En nu ben ik terug omdat onze geliefde Kappa in de verkoop gaat.
Waarom doen we 'm weg? Omdat er een aantal reparaties nodig is (daarover zo meer) en omdat we na 6 jaar Kapperen ’zin’ hebben in weer ’ns iets anders.
Het betreft een 2.0 sedan, benzine, handgeschakeld, bouwjaar 2000, met 225.000 km en APK tot met 1 juli 2012. De originele lm velgen heb ik in oktober 2008 nieuw gekocht en die zijn nog perfect (er inbreekt alleen 1 plastic afdekkapje). Op de exterieurfoto zie je de Kappa met z'n nieuwe velgen, na de renovatie die we toen gedaan hebben.
De auto rijdt nog altijd formidabel. Staat op vier vrijwel nieuwe banden, heeft in juli een grote beurt gehad, plus aantal reparaties, waaronder nieuwe handremkabels en nieuwe middendemper. Bon is aanwezig.
Wat moet er gebeuren? Eigenlijk twee dingen: het airbaglampje brandt en de climate control heeft het begeven (witte rook in de cabine). Maar wij besteden ons geld op dit moment liever aan iets nieuws.
Ik sluit een paar foto's bij dus eind 2008 gemaakt. Hij is nu wel een tikkie ouder. Ik zal zsm wat recenters plaatsen.
Heb je interesse? De prijs zal geen obstakel zijn. En wil je meer weten, schroom niet...
Groeten,
Robert
Foto's invoegen lijkt niet te lukken. Daarom maar even los:
Exterieur
Interieur 1
Interieur 2
Interieur 3
Kappa 2.0 uit 2000 te koop (met goede lm velgen!).
-
-
Re: Kappa 2.0 uit 2000 te koop (met goede lm velgen!).
Erg mooie kleur! succes met de verkoop.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
-
Re: Kappa 2.0 uit 2000 te koop (met goede lm velgen!).
Dankjewel Jan! Het animo is nog niet zo groot 
Maar ik heb gelukkig geen haast. (Het is toch niet zo warm dat we de climate control heel erg missen!)

Maar ik heb gelukkig geen haast. (Het is toch niet zo warm dat we de climate control heel erg missen!)