Het is een bekend probleem en net als vele andere Thesis-rijders heb ook ik er last van: een navigatiesysteem dat de CD-rom slecht leest waardoor navigatie het vaak niet doet. Halan stuurt de unit tegenwoordig naar een bedrijf in Eindhoven om het systeem te reviseren (veelal laseroog vervangen). Ik laat dit nu ook doen maar ben even benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Ik zie uit naar de reacties.
Groet,
Kevin
Navigatiesysteem repareren
Re: Navigatiesysteem repareren
Kijk even goed op het forum naar dit onderwerp: er loop al een heel lange thread... met suggesties en al... Zeker de moeite om ook even naar te kijken.
Gergely
driving a thesis... what else...
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km
.
Dank Gergely. Ik heb de thread gelezen maar kom daar alleen de Italiaanse partij TSW tegen (waar jij ook ervaringen mee hebt). Een partij uit Eindhoven die Halan adviseert zie ik nergens staan. Vandaar even mijn vraag: heeft iemand ervaring met die partij?
Groet,
Kevin
Groet,
Kevin
Hoi Kevin,
Had je ook de reactie van Renë (Tiepolo20V) gelezen?":
01 september 2010 13:41
Hoi Rob,
Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van je Thesis. Als de fout in je connect alleen een leesfout betreft dan kun je ook naar verotronics in Eindhoven waar ze vakkundig het laserloopwerkje van de unit vervangen. Ze hebben ook ervaring met de Thesis.
Bij mij functioneerde mijn Connect daarna weer als nieuw.
Het vervangen duurt ca. 1 1/2 uur. Ik heb die tijd in een nabijgelegen winkelcentrum met koffie/gebak & krant doorgebracht.
De kosten waren ca. 225 euro ex btw als ik het mij goed herinner, maar 1 telefoontje en je weet het.
www.verotronics.nl
Ciao,
René
Paul
Had je ook de reactie van Renë (Tiepolo20V) gelezen?":
01 september 2010 13:41
Hoi Rob,
Allereerst gefeliciteerd met de aankoop van je Thesis. Als de fout in je connect alleen een leesfout betreft dan kun je ook naar verotronics in Eindhoven waar ze vakkundig het laserloopwerkje van de unit vervangen. Ze hebben ook ervaring met de Thesis.
Bij mij functioneerde mijn Connect daarna weer als nieuw.
Het vervangen duurt ca. 1 1/2 uur. Ik heb die tijd in een nabijgelegen winkelcentrum met koffie/gebak & krant doorgebracht.
De kosten waren ca. 225 euro ex btw als ik het mij goed herinner, maar 1 telefoontje en je weet het.
www.verotronics.nl
Ciao,
René
Paul
Kevin,
houd het forum svp op de hoogt van je ervaringen. Hoewel ik het niet meer verwacht, is een goede reparatie in NL natuurlijk altijd gemakkelijker dan verzenden naar Italie...
houd het forum svp op de hoogt van je ervaringen. Hoewel ik het niet meer verwacht, is een goede reparatie in NL natuurlijk altijd gemakkelijker dan verzenden naar Italie...
Gergely
.
.
ik heb hem ook in eindhoven laten rep perfecht duurde 1 dag
Ik heb al heel wat Thesis NIT's bij TSW in Turijn laten reviseren van een akkefietje zoals het vervangen van de lens tot het uitschakelen van de hardnekkige 'eol error' foutmeldingen. Altijd goed gegaan en topservice.
Rino
Rino
Ik deel dezelfde ervaring als Rino: perfect resultaat.
Gergely
.
.
-
Hey Kevin,
Inmiddels heb je de diverse reacties denk ik wel gelezen denk ik:)
Gergely nog bedanktt voor het wijzen op die van mij. Zelf vond ik opsturen niet zo'n goed idee omdat ik dan zelf moet in- en uitbouwen en je in de tussentijd dus ook je connectfunctionaliteit mist.
Als je een ochtend tijd eraan kunt besteden kun je dus naar mijn idee beter een afspraak met ze maken en zelf naar Eindhoven rijden.
Ben je meteen klaar!
Ciao,
René
P.S. Wil je nog meer info stuur me dan een PB.
Inmiddels heb je de diverse reacties denk ik wel gelezen denk ik:)
Gergely nog bedanktt voor het wijzen op die van mij. Zelf vond ik opsturen niet zo'n goed idee omdat ik dan zelf moet in- en uitbouwen en je in de tussentijd dus ook je connectfunctionaliteit mist.
Als je een ochtend tijd eraan kunt besteden kun je dus naar mijn idee beter een afspraak met ze maken en zelf naar Eindhoven rijden.
Ben je meteen klaar!
Ciao,
René
P.S. Wil je nog meer info stuur me dan een PB.
Thesis 2.4jtd 20V 185pk Elegante / Grigio Rossini / Poltrona Cognac / 18" Centenario velgen
Dank Paul! Dat bericht had ik namelijk nog niet gelezen. Heb er nu alle vertrouwen in dat het systeem in goede handen komt.
Groet,
Kevin
Groet,
Kevin