Hallo allemaal,
Ik volg dit forum al enige tijd ivm zoektocht naar een fijne Kappa, die we vorige week gevonden en aangeschaft hebben. Het is een grijze 2.4 sedan geworden, met zwart leer en automaat. Wel veel km's (290000) maar hij is zeer goed onderhouden (door Leo Arendse) en heeft pas twee eigenaren gehad. Daarnaast is het een tweede auto dus er zullen niet heel veel km's mee gereden worden.
Denk dat ik veel aan het forum zal hebben met alle tips die er op staan!
De eerste kilometers zijn gemaakt, de auto afgetankt (slik) en ik moet zeggen een automaat rijd echt heerlijk. Het zoeft echt, en het geluid is verslavend! Zelf rij ik een Lease-audi A3 , maar die is afgelopen weekend niet van z'n plek geweest!
Zo op het eerste gevoel is het een goede aankoop geweest, alles werkt, alleen moet ie nog een keer terug om de condensator te laten vervangen (zit bij de koop in) Van de week wordt ie goed gepoetst van binnen en buiten, daarvoor heb ik een mooie Meguiares set aangeschaft.
Deze zomer wil ik een mooie set winterbanden zoeken, en verder overweeg ik nog iets aan de schokbrekers te laten doen. Eerst maar even een tijdje rijden om te zien of de auto het waard is om die investering te doen...
Walter
Nieuw op het forum
Nieuw op het forum
- Attachments
-
- of01_0007755228.jpg (104.15 KiB) Viewed 404 times
-
Re: Nieuw op het forum
Hallo Walter,
Gefeliciteerd met de aankoop van je Kappa. Je gaat binnenkort de Italiaanse degelijkheid ontdekken. Geweldige auto's, vooral voor de lange afstand.
Ik wens je veel rijplezier.
Gr. Roy
Oja, al aangemeld bij het kapparegister?
Gefeliciteerd met de aankoop van je Kappa. Je gaat binnenkort de Italiaanse degelijkheid ontdekken. Geweldige auto's, vooral voor de lange afstand.
Ik wens je veel rijplezier.
Gr. Roy
Oja, al aangemeld bij het kapparegister?
*** Kappa SW turbo Rosso Nobile***
Fraaie kar. Veel plezier er mee!
-
Ziet er goed uit, zo de foto. veel plezier ermee. En Meguiares is top spul om je limo even lekker te verwennen.
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola