Autotransport (oprij wagen) gezocht

Discussie en vraagbaak over Delta, Delta Integrale en Prisma
J.M. Klein Hofmeijer
Posts: 3
Joined: 22 Dec 2010, 22:12

Autotransport (oprij wagen) gezocht

Unread post by J.M. Klein Hofmeijer »

Mijn delta integrale moet naar de garage, en nog wel in het noorden van Nederland!
Ben dus op zoek naar een oprijdwagen (heb alleen rijbewijs B) om mijn niet rijdende delta integrale te vervoeren.
Iemand hier enig idee waar ik die goedkoop zou kunnen huren?? In de omgeving Tilburg of Turnhout(BE)?

groetjes,
Jon
User avatar
Koen
Posts: 849
Joined: 21 Dec 2008, 19:58

Re: Autotransport (oprij wagen) gezocht

Unread post by Koen »

Bedoel je dat je alleen rijbewijs B hebt ?

Eind november 2010 heb ik een Mitsubishi oprijwagen / autoambulance gehuurd bij Luxauto te Vilvoorde.
Zij hebben ook een verhuurkantoor te Antwerpen en Herentals. De autoambulance staat niet op de website, maar als je telefoneert weten ze er wel van (toch in Vilvoorde).
Indien ze er maar 1 hebben : misschien wordt die op hun kosten naar Herentals gebracht ?
1 klein "angeltje" : eigenlijk heeft die Mitsubishi maar een laadvermogen van zo'n 850 à 950 kg als je het keuringsverslag leest (ben ik pas bij afhalen te weten gekomen, nadat ik de papieren had gelezen. Heeft me er niet van weerhouden om er 1.200 kg op te laden)
http://www.luxauto.be/

Huurprijs : zo'n 100 € per dag + 5€ depanageverzekering + 5€ bandenverzekering. 100 km per dag + 25 cent per extra km.
[size=small](betaling kan met Visa / Mastercard én ik heb nog '5€-cheques' (per aankoop van 25€ betaald met Visa/Mastercard) liggen die eind juni vervallen. Kan je van mij krijgen.)[/size]

Andere mogelijkheid : busje (of Q7) huren + aanhanger. Eventueel B+E nodig. Kwam ongeveer hetzelfde uit voor mij [size=small](geschatte af te leggen afstand ging zo'n 2.000 km bedragen + snelheidsbeperking + gemak van rijden. Voor +/- 600 km in jouw geval kan het anders zijn.)[/size]

Koen
Koen

Lancia Y 1.2 LS 8v '01
Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91
Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14
Lancia Y 1.2 LS 8v '97 (RIP in 2013, na 16 jaar en 334.500 km )
Post Reply

Return to “NL70 Delta, Integrale, Prisma”