Creusen

Discussie en vraagbaak over Thesis
nicjoo

Creusen

Unread post by nicjoo »

Heeft er iemand ervaring met autobedrijf creusen. Zij bieden een 3.0 aan waar ik wel interesse in heb. Of kent iemand de wagen. Alvast bedankt voor de reacties.
Lancia è insostituibile
Space

Re: Creusen

Unread post by Space »

De meningen zijn soms nogal verschillend en soms gedateerd maar positief te noemen is wel erg optimistich denk ik....... maar aan de andere kant, mensen met wel positieve ervaringen hoor je niet zo vaak.
-
http://www.autoweek.nl/myreviewdealerindex.php
-
http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=9960
-
Ligt er natuurlijk ook aan hoe je hem koopt en wat voor deal je maakt...
850 Coupe en Special, 128, 124 Special T1600, Ritmo 85S, 131 Racing, Kappa 2.0 LS, Tipo DGT en SX, Croma 1.8, Thesis 2.4 since 2022
sweetspeed

Unread post by sweetspeed »

Creusen is een prima bedrijf (over elke dealer gaan ook wel een keer slechte verhalen rond maar dit is een keurig bedrijf) maar deze auto stond eerst namens een ander bedrijf te koop bij Creusen in de showroom.
Heb al tweemaal in de auto gezeten. Best mooie kar, maar het is wel een import auto.
Staat al heeeeeeel lang te koop (stond nu aan de lader met platte accu).

Heb lang getwijfeld of ik een Thesis wil maar in vind ze te zwaar. Zeker als ik er nog LPG in ga leggen betaal ik me blauw en zijn de prestaties niet geweldig vergeleken met wat ik gewoon ben.
Robbedoes

Unread post by Robbedoes »

Aan de kenteken gegevens te zien van RDW (tenaamstelling) staat hij daar vanaf minstens 1 december 2010, dus maandje of 3
Paul

Unread post by Paul »

Er wordt wat met de prijs gegoocheld van deze auto.
Zag ik eind januari jl. nog voor € 6250,-- op een site en eind februari voor € 5500,-.
Dat is nu nog de 'vaste meeneemprijs' op Marktplaats (ook bij Creusen).
De kilometerstand van 182780 km is in die tijd niet veranderd.
En op de eigen website nu dus een hogere vraagprijs van € 7950,-
Heeft misschien iets met het al of niet bieden van garantie te maken :S
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”