centrale deur vergrendeling
-
centrale deur vergrendeling
weet niemand het ??????????????
Re: centrale deur vergrendeling
dit is niet zo'n druk bezocht forum,geef het even
ik ben technisch geoeg wat auto's betreft, maar het blijft lasig om van afstand iets zinnigs te zeggen.
als je zegt dat je beide sloten hebt vervangen, dan blijft er niets anders over dan sluiting in bedrading of je relais van de CV
ik ben technisch geoeg wat auto's betreft, maar het blijft lasig om van afstand iets zinnigs te zeggen.
als je zegt dat je beide sloten hebt vervangen, dan blijft er niets anders over dan sluiting in bedrading of je relais van de CV
-
nee ik merk het weet jij waar het relais zit ik heb het allemaal een beetje ingespoten en hij blijft nu al een uurtje of 5 op slot ik heb het ook wel eens bij een alfa 155 gehad maar toen zat het in het slot
ik hoor wel eens kreten over zelfoplossend vermogen van de italiaanse automobielen 
niet meer aankomen zeggen we dan

niet meer aankomen zeggen we dan
-
nou het lijkt wel of het door de kou komt heel gek maar als ie warm is blijft ie op slot gaat het vriezen is ie weer open8-)
ik had er wel aan gedacht, maar ik dacht dat je overdag bezig was geweest
dan moet je gewoon geduld hebben tot alles weer droog is.
maar ja,na een wasbeurt/regenbui sta je weer machteloos als het kort daarop gaat vriezen.
wachten op een paar droge dagen en dan alles goed zien te smeren
dan moet je gewoon geduld hebben tot alles weer droog is.
maar ja,na een wasbeurt/regenbui sta je weer machteloos als het kort daarop gaat vriezen.
wachten op een paar droge dagen en dan alles goed zien te smeren
-
ja maar het is ook moeilijk zoeken zo natuurlijk .hij was daarnet nog op slot vrouw rijdt ook niet zoveel dus als ie dan een poosje stil staat en het vriest
duurt het ook weer langer voor ie ontdooit is ,maar ja ze hoen ook in het zonnige italie thuis he
duurt het ook weer langer voor ie ontdooit is ,maar ja ze hoen ook in het zonnige italie thuis he

mijn vrouw heeft inmiddels haar Y nu 7 jaar en we hebben er nog nooit last mee gehad.
wel met openen 's ochtends, springt ze meteen weer op slot.
daarna volgt een rit van 30 km , dus misschien droogt de auto genoeg dan
geen nieuws is goed nieuws dan!
wel met openen 's ochtends, springt ze meteen weer op slot.
daarna volgt een rit van 30 km , dus misschien droogt de auto genoeg dan
geen nieuws is goed nieuws dan!
-
hij is nog steeds op slot s ochtens denk toch de kou B)
ben je er voorlopig van af denk ik zo