Knop dashboard Fulvia 3
Knop dashboard Fulvia 3
Beste forumleden,
Vanochtend heb ik samen met een goede vriend zijn nieuwe Fulvia (3e type) opgehaald. Een geweldige auto, echter, na een hele dag terug rijden uit het hoge noorden van het land zitten we met één grote vraag. Op het dashboard, links naast de Veglia klok zit een schakelaar, die kan uitgetrokken worden en dan brand er een lampje in de knop. Maar verder hebben we geen idee wat deze knop doet..
Iemand die soelaas kan bieden?
Hartelijk dank!
Vanochtend heb ik samen met een goede vriend zijn nieuwe Fulvia (3e type) opgehaald. Een geweldige auto, echter, na een hele dag terug rijden uit het hoge noorden van het land zitten we met één grote vraag. Op het dashboard, links naast de Veglia klok zit een schakelaar, die kan uitgetrokken worden en dan brand er een lampje in de knop. Maar verder hebben we geen idee wat deze knop doet..
Iemand die soelaas kan bieden?
Hartelijk dank!
Re: Knop dashboard Fulvia 3
De knop is voor de achterruit verwarming. Die zit er overigens niet altijd in en als hij er in zit meestal intussen kapot.
De draadjes in het glas zijn moeilijk te zien. De draden voor de aansluiting zitten aan de linker onder hoek van de ruit.
De draadjes in het glas zijn moeilijk te zien. De draden voor de aansluiting zitten aan de linker onder hoek van de ruit.
Is het een blauwe bij M.W. vandaan? zag hem vorige week daar staan.
Met welke snelheid zijn jullie teruggereden ,dat de terugreis de gehele dag duurde?
Veel plezier met de nieuwe aanwinst
Met welke snelheid zijn jullie teruggereden ,dat de terugreis de gehele dag duurde?
Veel plezier met de nieuwe aanwinst
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Is inderdaad de blauwe bij Martin vandaan, goede rit terug over de afsluitdijk gemaakt, via de houtribdijk richting Lelystad. Vervolgens met een omweg richting zijn nieuwe woonplaats Amsterdam gereden. Hij rijdt subliem! De wagen had al even stil gestaan, dus met zo'n mooie lange rit heeft tie zijn benen kunnen strekken. Het knopje was inderdaad het gesprek van de rit! 

-
Deze dus.
::-)
Veel plezier en ook geluk ermee, dat laatste heb je nodig... Hoe lang heeft-ie stil gestaan? Wat heeft MW er zoal aan gedaan, in de advertentie staat "technisch veel vernieuwd"?
::-)
Veel plezier en ook geluk ermee, dat laatste heb je nodig... Hoe lang heeft-ie stil gestaan? Wat heeft MW er zoal aan gedaan, in de advertentie staat "technisch veel vernieuwd"?
- Attachments
-
- 1137.jpg (25.46 KiB) Viewed 596 times
Deze zal je dan ook wel gezien hebben ,ben in onderhandeling
- Attachments
-
- fulvia sport 031.jpg kl.jpg (110.32 KiB) Viewed 596 times
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Ik heb al het geluk om zo'n mooie auto te kunnen aanschaffen! Wat er technisch allemaal vernieuwd is...geen idee! Wat er nog gaat komen: geen idee, in ieder geval een grote glimlach op mijn gezicht!
Hallo Koos, die Zagato stond naast mijn Fulvia toen ik hem ophaalde, wat een mooie wagen! Succes met de onderhandelingen. Ik ben benieuwd of je eruit komt met Martin.
Bedankt Huib voor de info trouwens!
Hey Koos,
interessant. Is dit een van de allerlaatste serie 2's - zie dat er 1600/JZ handgrepen inzitten. Heeft de auto ook elektrische ramen?
Groeten,
Jorn
interessant. Is dit een van de allerlaatste serie 2's - zie dat er 1600/JZ handgrepen inzitten. Heeft de auto ook elektrische ramen?
Groeten,
Jorn