aankoop thesis
aankoop thesis
Ik ben op zoek naar een thesis 2.0 liter turbo.Nu bezit ik een Lybra uit 2000. Rij al 25 Lancia en wil niets anders. Bij Milano staan er twee. Een voor 4950 schijnbaar met alles er op en eraan en eentje voor 12950 veel jonger maar met minder opties. Heeft iemand ooit die auto's bekeken? En is het mogelijk om het navigatie systeem van mijn Lybra in te bouwen in laatst genoemde wagen want daar zit volgens mij geen navi in. Alvast bedankt voor de reacties. Joop.
Lancia è insostituibile
Re: aankoop thesis
Ze hebben allemaal navigatie, weet niet zeker of het standaard is, maar ik heb er nog nooit eentje gezien waar het niet in zit, en aan de foto's te zien hebben ze het allemaal. (allebei)
Die goedkope oogt zelfs mooier, ook echt leer en geen suede.
Ik denk dat de km stand de reden is voor die lage prijs, 265000 km is natuurlijk wel behoorlijk veel!
Die goedkope oogt zelfs mooier, ook echt leer en geen suede.
Ik denk dat de km stand de reden is voor die lage prijs, 265000 km is natuurlijk wel behoorlijk veel!
-
Re: aankoop thesis
Hi Joop,
De Thesis Turbo executive bij Milano heeft geen navi. Ombouwen vanuit een Lybra kan niet.
Op de executive (in NL in ieder geval) was Navi en een CD wisselaar een optie.
Groeten,
Marcel
De Thesis Turbo executive bij Milano heeft geen navi. Ombouwen vanuit een Lybra kan niet.
Op de executive (in NL in ieder geval) was Navi en een CD wisselaar een optie.
Groeten,
Marcel
2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo, Squadra Tuned
2003 Lancia Phedra 7 zits
2015 BMW 2 Gran Tourer 7 zits