groot probleem
-
groot probleem
Dejuu ! vandaag belde mijn garagist voor het volgende probleem. Zoals ik al schreef zat het achter wiel vast door de handremschoentjes. Nu krijgt hij de moeren (die speciale) niet los zonder ze compleet te vernielen want de randen of tanden (waren) zijn helemaal kapot geklopt. Dus met de speciale sleutel zal dat ook niet meer lukken maar WAAR kan ik nog 'alle' vier de moeren vinden + een sleutel bestellen. Er is in Gent een meeting op 12 ferbruari en zou er dolgraag heen gaan daarom rij ik de halve wereldbol af om mijn materiaal te vinden. Maar wie kan helpen ?
vgr
J
vgr
J
-
Re: groot probleem
Volgens mij zijn die in de originele uitvoering gewoon nog te bestellen.
Anders....kan je ook een vervanger gebruiken. Je kan een standaard moer gebruiken die hoogstwaarschijnlijk bij een lagerboer o.i.d. te bestellen is, dan moet je een km9 - bearing locking nut hebben. Dit zijn standaard dingen uit de industrie. Ook is hiervan ventueel een passende dop te leveren.
KM9 Locking Nut
Brochure Locking Nut
Anders....kan je ook een vervanger gebruiken. Je kan een standaard moer gebruiken die hoogstwaarschijnlijk bij een lagerboer o.i.d. te bestellen is, dan moet je een km9 - bearing locking nut hebben. Dit zijn standaard dingen uit de industrie. Ook is hiervan ventueel een passende dop te leveren.
KM9 Locking Nut
Brochure Locking Nut
-
En Johan
Hoe verlopen de zaken in achterremmenland?
Hoe verlopen de zaken in achterremmenland?
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
-
de 'garagist' was onder de indruk van mijn arsenaal aan tools en nu maandag komt het allemaal in orde zegt hij.
Jammer had er dit weekend al willen mee rijden
Maar natuurlijk de ellende komt pas eenmaal je er aan begint dus nog effe afwachten.
Maar hoe dan ook Bart eeuwige dankbaarheid voor je schoentjes .
gr
J
Jammer had er dit weekend al willen mee rijden

Maar natuurlijk de ellende komt pas eenmaal je er aan begint dus nog effe afwachten.
Maar hoe dan ook Bart eeuwige dankbaarheid voor je schoentjes .

gr
J
-
Yes ! de tools hebben hun werk gedaan nieuwe handremschoentjes en blokken plus de kapotgeklopte moeren.. wat rijdt die Fulvia heerlijk
))
Met dank Huib en Bart
gr
J

Met dank Huib en Bart
gr
J
doe je vanaf nu wat rustiger met de handrem ,niet bij iedere bocht op de handrem haaksom.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
ik vindt dat koos gelijk heeft,nie gelijk ne wilde rijden he johan
die genteneers man man!
die genteneers man man!
-
Niet zeuren Walter, Johan is een Meesterlijk chauffeur.
:)o
:)o
-
Wij mannen van Gent weten wat ze willen
... maar Walter op een punt heb je gelijk , die Monte Carlo valt echt op in de stad !
Je zou er van verbaast staan kijken
gr
J

Je zou er van verbaast staan kijken

gr
J