hallo allemaal

Niet technische wetenswaardigheden, meetings, etc.
coupedekrull
Posts: 7
Joined: 11 Jan 2011, 13:18

hallo allemaal

Unread post by coupedekrull »

Hallo,

zal me even voorstellen. Ben Maarten uit Lelystad en ik ben sind een aantal weken in het bezit van een zwarte lancia kappa coupe uit '97.
Auto is een 2.4 op lpg met bijna 210 op de teller. Het is mijn eerste lancia daarvoor bwm 320d gereden, en we hebben nog een fiat marea
1.9 jtd station. Natuurlijk gevallen voor de mooie lijnen en het honderd in het dozijn geval. Zal wel de enige zijn in Lelystad denk ik. Ook
nooit geweten dat dit model bestond toevallig via internet gezien. Maar goed eerste 3000km zitten erop. Wat een genot om in te rijden.
Moeten wel wat dingen aan gebeuren maar motor voelt erg goed aan. Inmiddels klepdekselpakking laten vervangen en thermostaat
besteld hij komt niet echt lekker uit de hoek en temp blijft te laag in interieur. Hier en daar wat geklapper uit onderstel zal wel een rubbertje
zijn maar voor de rest een goed rijdende auto. Nu ook mijn eerste vraag. De buitentemperatuur meter geeft een aantal graden de hoog aan.
Nu weet ik van de marea en bwm dat deze gekoppeld is aan je airco voor je afstelling van binnen temp. Heb de boel ook losgehaald bij de spiegel
maar deze was verbonden met een stekkertje wat weer vast zat op een afdekplaatje van de spiegel..Zal deze bij de dealer moeten bestellen maar
krijg ik er dan ook een stekker en afdekplaatje bij? Weet niet of dit orgineel zo hoort op de coupe.

Nou hoor het wel gr Maarten
albertoradstake
Posts: 33
Joined: 14 Feb 2009, 01:49

Re: hallo allemaal

Unread post by albertoradstake »

Hoi Maarten,

Gefeliciteerd! Is het toevallig de 64-SL-TN? Dan is ie van mij geweest namelijk.
Heb hem niet lang gehad, maar de periode dat ik hem had geen problemen.

Veel plezier ermee!

Groeten,
Alberto
aldo
Posts: 547
Joined: 22 Dec 2008, 12:48
Location: olanda

Re: hallo allemaal

Unread post by aldo »

coupedekrull
Posts: 7
Joined: 11 Jan 2011, 13:18

Re: hallo allemaal

Unread post by coupedekrull »

Hallo,

idd dat klopt..Auto rijdt erg goed moet wel eea aan gebeuren qua rubbers [denk ik] want er klappert iets.
En er kwam een lucht van verbrande olie het interieur binnen maar dat bleek een klepdekselpakking
te zijn die olie op de uitlaat druppelde. Maar voor de rest een goed rijdende auto. jammer dat de stoelverwarming
niet zo goed werkt maar dat blijkt met matjes te werken of zo..Had jij nog iets laten vervangen of heb je hem daar
te kort voor gehad?

gr Maarten
coupedekrull
Posts: 7
Joined: 11 Jan 2011, 13:18

Re: hallo allemaal

Unread post by coupedekrull »

thxs altijd handig
Post Reply

Return to “NL51 Kappa. Wetenswaardigheden en meetings.”