Hallo, heb een lancia kappa sw uit 98. Nu is het het volgende? met de sleutel doet de cv wel maar niet met afsandbediening??
maar nu met het koude weer heb ik besloten om een universele erin te bouwen.
Leuk dingetje, niet duur.
mijn vraag is nu heeft iemand een idee waar de orginele kastje van cv zit in de auto kan ik mischien daar de kabels van pakken?
Ik heb nu de hele bestuurderskant los liggen maar zie geen kastje wel zie ik op de hoogte van het sleutelgat twee stekkers een 5 polige en een 2 polige stekker.Heb ze los gehaald 1 voor 1, dan werk de cv niet,dus zit wel goed. moet ik nu van de 2 polige stekker de stuurstroomkabels van de universele cv plaatsen of op de 5????
Op de universele cv zit ook knipperlicht op war kan ik die het beste afpakken??? ..
Zit echt met handen in haar...
Mvg,
Fabian
AFSTANDBEDIENDE universele cv kappa sw 98 2.0
-
Re: universele cv kappa sw 98 2.0
Gaat het om de komplete cv of alleen de afstandbediening?
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
hoi Fabian,
aan de versnellingsbaktunnel (weet niet zeker of het zo heet) bij de passagierszijde beneden onder het dashboardkastje zit een klepje. Is dezelfde kleur als je vloerbedekking. Daarachter zit de ontvanger van de afstandbediening
aan de versnellingsbaktunnel (weet niet zeker of het zo heet) bij de passagierszijde beneden onder het dashboardkastje zit een klepje. Is dezelfde kleur als je vloerbedekking. Daarachter zit de ontvanger van de afstandbediening
Ja Percy maar bij de binnenspiegel zit ook een ontvanger,althans bij mijn 98 K SW en is volgens mij wel origineel.
Ok dat wist ik niet. De mijne is trouwens niet origineel.
-
nee alleen om de afstandbediende cv, heb een nieuw ontvanger en twee afstandsbedieningen en kabels natuurlijk.
mijn cv doet het wel met de sleutel maar wil hem op afstand kunnen bedienen,vooral met dit weer.
mijn cv doet het wel met de sleutel maar wil hem op afstand kunnen bedienen,vooral met dit weer.
afstand ontvanger mischien stuk of----
domme vraag maar de battarijen in de sleutel?
domme vraag maar de battarijen in de sleutel?
-
PB met schema!
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter