Bijzondere kappa's
-
Bijzondere kappa's
Voor ons is iedere kappa natuurlijk bijzonder,maar zijn er ook kappa's met extreem hoge kilometerstanden? Of kappa's die een bijzondere 1e eigenaar hadden(of hebben?). Ik weet dat er ergens in brabant een taxibedrijf is die met kappa's op LPG rijdt en dat een paar van die auto's al een tonnetje of 5 a 6 hebben gelopen. Daarnaast hebben ze nog een gele Thema "yellow cab" voor het discovervoer...Ook heb ik gehoord dat toen de Kappa op de markt kwam in 1995 dat een lid van het deense koningshuis er eentje had besteld. Weet iemand nog wat bijzonderheden,of gewoon een leuk verhaal over de kappa? Ben benieuwd...
Grt,
Roy
Grt,
Roy
*** Kappa SW turbo Rosso Nobile***
Re: Bijzondere kappa's
Laatst werd er in zo'n ontwikkelings land een belangrijke advocaat rond gereden in een kappa. Was op het nieuws maand geleden ofzo.
-
Ik kan me nog een reclamespot van TV herinneren van het zwitserleven pensioen,waarin Huub Stapel achterin een witte Kappa taxi zit,en wordt rondgereden in een zonnig gebied.....
Die reklame spot ken ik alleen zie nooit een witte kappa...jammer.
- Attachments
-
- 81360884_2_400x300.jpg (44.67 KiB) Viewed 719 times
-
Ken ook wel een speciale Kappa,
mijn eigen Lancia Kappa 2.0 5 cylinder bouwjaar 1998 .... heb vele Kappa's gezien in verkoop advertentie's of hier op de site.
Maar geen 1 heeft verlichting aan de zijkanten van de voor en achterbumper (:P)
mijn eigen Lancia Kappa 2.0 5 cylinder bouwjaar 1998 .... heb vele Kappa's gezien in verkoop advertentie's of hier op de site.
Maar geen 1 heeft verlichting aan de zijkanten van de voor en achterbumper (:P)
- Attachments
-
- lancia kappa 2_0 3.jpg (35.7 KiB) Viewed 719 times
-
- lancia kappa 2_0 2.jpg (40.03 KiB) Viewed 719 times
-
V5??? Een kappa heeft gewoon een 5 cylinder lijnmotor hoor,geen V vorm.
Die lampjes zijn wel apart, kappa USA?
Die lampjes zijn wel apart, kappa USA?
-
Lijkt 's avonds ook echt mooi, in combinatie met de chromen randjes om de bumpers, de kleur en velgen.
Veel amerikaanse auto's of uitvoeringen hebben inderdaad ook dit soort verlichting, ook volvo zie je het bij veel modellen doen.
In elk geval, het lijkt mooi B)-
Veel amerikaanse auto's of uitvoeringen hebben inderdaad ook dit soort verlichting, ook volvo zie je het bij veel modellen doen.
In elk geval, het lijkt mooi B)-
-
Is dit origineel of aftermarket, nog nooit gezien ook de chroom strips niet.
Heb je ook nog een foto van overdag?
Heb je ook nog een foto van overdag?
ex Lancia Kappa 3.0 sw aut. WIT squadra bezitter
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
Nu Alfa 166 2.5 V6 Azzurro Nuvola
-
Zou het niet weten,
heb hem zo gekocht, de chromen lijsten zaten net als de verlichting in de bumpers erook al op, heb ze alleen vervangen door nieuwen.
standaard zit er wel chroom om de zij ruiten, op de kont zit chroom en voorop de neus is chroom.
Vindt het echt super lijken, heb wel een foto dat ie in een verlichte loods staat, daar had ik em net van binnen en van buiten gepolijst/gepoetst etc....
Groeten,
Stefan
Lancia Kappa 2.0 5 cylinder bouwjaar 1998 Blaauw
heb hem zo gekocht, de chromen lijsten zaten net als de verlichting in de bumpers erook al op, heb ze alleen vervangen door nieuwen.
standaard zit er wel chroom om de zij ruiten, op de kont zit chroom en voorop de neus is chroom.
Vindt het echt super lijken, heb wel een foto dat ie in een verlichte loods staat, daar had ik em net van binnen en van buiten gepolijst/gepoetst etc....
Groeten,
Stefan
Lancia Kappa 2.0 5 cylinder bouwjaar 1998 Blaauw
- Attachments
-
- lancia kappa 2_0 1.jpg (44.88 KiB) Viewed 719 times