Hoe zit het met de olie voor de koppeling van de kappa.
Gaat de olie die gebruikt wordt voor de remmen ook naar de koppeling? Er zit een slang aan het reservoir en begrijp de duitse taal niet helemaal in deze.
Klopt het dat er in de hoek van het reservoir een stuk zit waar olie in zit die via het slangetje naar de koppeling gaat?
Hoor het graag....
Remolie ook voor koppeling?
Remolie ook voor koppeling?
Lancia Kappa 2.0 20V 1995 185000km
Ik rijd deze auto sinds 13 oktober 2010
Re: Remolie ook voor koppeling?
Het rem reservoir bevat ook de vloeistof voor de koppeling.
Lancia Delta 3 en Fulvia Zagato 1401 `72 , ex.(Kappa coupe 2.4 enYpsilon 2002 .Fulvia coupe, berline, beta coupe ,beta spider , 2000 coupe ,Delta hpe1999)
Ok.....
Weet iemand dan ook hoe dit schematisch inelkaar steekt?
Ben benieuwd naar de werking....
Weet iemand dan ook hoe dit schematisch inelkaar steekt?
Ben benieuwd naar de werking....
volgens mij niet zat dacht ik het reservoir aan bestuurderskant onder het klepje bij de schutboard.
koppeling heeft twee cylinders een op de versnellingsbak ( zijn 2 verschillende typen in omloop een met een kleine cilinder en een met een grote cilinder kost ongeveer 75 euro stuk, de tweede zit in de auto zelf bij de voeten van de bestuurder vaak is een van deze lek als je de koppelingkracht kwijt bent. verstandig is om deze beide in een keer te vervangen +/- 1 uurtje werk.
koppeling heeft twee cylinders een op de versnellingsbak ( zijn 2 verschillende typen in omloop een met een kleine cilinder en een met een grote cilinder kost ongeveer 75 euro stuk, de tweede zit in de auto zelf bij de voeten van de bestuurder vaak is een van deze lek als je de koppelingkracht kwijt bent. verstandig is om deze beide in een keer te vervangen +/- 1 uurtje werk.
Hij is niet lek of defect!
Was gewoon benieuwd hoe het systeem in elkaar zit...
Was gewoon benieuwd hoe het systeem in elkaar zit...