Hallo lezers,
Ik heb een probleem met de Y1.2 de 40 amp gaat er uit bij de start. De anwb kon het niet vinden en een garage komt er ook niet uit. Wie heeft er een idee, wat er aan de hand is?
Gr. Hans
40 amp zekering Y1.2
Re: 40 amp zekering Y1.2
zit er een 13 polige stekkerdoos onder??
de geschakelde plus zou sluiting kunnen hebben in de stekkerdoos,misschien verkeerd aangesloten
( ik verwacht eigenlijk geen 13 ploige stekkerdoos onder een ypsilon, maar toch )
is er voor de rest niets anders achteraf ingebouwd??
de geschakelde plus zou sluiting kunnen hebben in de stekkerdoos,misschien verkeerd aangesloten
( ik verwacht eigenlijk geen 13 ploige stekkerdoos onder een ypsilon, maar toch )
is er voor de rest niets anders achteraf ingebouwd??
Bedankt voor je reactie,
Er zit geen 13 polige stekkerdoos onder.
Waar de Y eerst heeft gestaan, hebben ze het in de rekening over sluiting in het ignitioncircuit.
We hebben geen schema en vraagbaak bestaat niet.
Is de vraagbaak van een Punto het zelfde?
Er zit geen 13 polige stekkerdoos onder.
Waar de Y eerst heeft gestaan, hebben ze het in de rekening over sluiting in het ignitioncircuit.
We hebben geen schema en vraagbaak bestaat niet.
Is de vraagbaak van een Punto het zelfde?
Een punto is grotendeels hetzelfde, dus misschien de bedrading ook wel.
Wel zit een aantal dingen niet op dezelfde plaats als een punto ( hoogteverstelling koplampen bijvoorbeeld )
Maar ik durf een schema van een punto SX of hoger wel te gebuiken.
Als de kleuren niet overeenkomen met die van een punto, weet je meteen dat je toch een ypsilon schema zal moeten zoeken.
Misschien kun je het wel zonder schema af, de elektronica is niet zo ingewikkeld.
Je weet ongeveer al waar je moet zoeken, het contactslotgedeelte.
Waarschijnlijk is de kleur vanaf de zekering tot aan het contactslot dezelfde kleur, al zal er nog wel een stekker tussen zitten, maar alles is wel goed te volgen, want het is tenslotten geen hele dunne kabel
Wel zit een aantal dingen niet op dezelfde plaats als een punto ( hoogteverstelling koplampen bijvoorbeeld )
Maar ik durf een schema van een punto SX of hoger wel te gebuiken.
Als de kleuren niet overeenkomen met die van een punto, weet je meteen dat je toch een ypsilon schema zal moeten zoeken.
Misschien kun je het wel zonder schema af, de elektronica is niet zo ingewikkeld.
Je weet ongeveer al waar je moet zoeken, het contactslotgedeelte.
Waarschijnlijk is de kleur vanaf de zekering tot aan het contactslot dezelfde kleur, al zal er nog wel een stekker tussen zitten, maar alles is wel goed te volgen, want het is tenslotten geen hele dunne kabel