slechte ontwaseming met airco aan
slechte ontwaseming met airco aan
aircosysteem is helemaal nagekeken en was in orde maar toch ontwasemen de achterportierruiten niet en ook moet ik dan de achterruitverwarming aanzetten om te ontwasemen. Iemand een idee? Er zit ook een nieuw interieurfilter in.
mvg
Kees
Kees
Re: slechte ontwaseming met airco aan
niemand een idee, in welke stand kun je de kachel ed het beste zetten voor gewone ontwaseming tijdens de hele rit
mvg
Kees
Kees
-
Beste Kees,
Als ik weg rij zet ik de kachel eerst op stand ruit verwarmen en de achteruit verwarming aan. Verder heb ik alle roosters open staan
de temperatuur zet ik niet te hoog (ongeveer 20 graden). Tenslotte zet ik raam af en toe op een kiertje. Door de rubbers sluit de auto best goed af en door temperatuur verschil zuigt de auto vocht naar binnen
Groeten,
Marcel
Als ik weg rij zet ik de kachel eerst op stand ruit verwarmen en de achteruit verwarming aan. Verder heb ik alle roosters open staan
de temperatuur zet ik niet te hoog (ongeveer 20 graden). Tenslotte zet ik raam af en toe op een kiertje. Door de rubbers sluit de auto best goed af en door temperatuur verschil zuigt de auto vocht naar binnen
Groeten,
Marcel
2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo, Squadra Tuned
2003 Lancia Phedra 7 zits
2015 BMW 2 Gran Tourer 7 zits
Marcel,
Maar uit de achterroosters (manueel) komt niet echt veel luchtstroming.
Hoe heb je dan alles ingesteld
Maar uit de achterroosters (manueel) komt niet echt veel luchtstroming.
Hoe heb je dan alles ingesteld
mvg
Kees
Kees
-
Uit de roosters komt niet zoveel, daarom staan bij mij middenvoor roosters recht naar achteren. Meer kan je niet doen
2003 Lancia Thesis 2.0 Turbo, Squadra Tuned
2003 Lancia Phedra 7 zits
2015 BMW 2 Gran Tourer 7 zits