Zag op Youtube dit filmpje , maar wie weet wat hier mee gewijzigd of bekeken kan worden ?? Mijn Lybra uit 2000 heeft dit menu ook maar ik heb het snel weer afgesloten omdat ik niet weet wat het doet . Iemand een idee of vertaling ??
Groet Gerben 2.0 SW .
http://www.youtube.com/watch?v=V2_IkbKxYC4
Wie weet ????
Re: Wie weet ????
ehhhhhhhhhhhhhh??????????//
zou ik ook wel willen weten
zou ik ook wel willen weten
Peugeot 307 1.6 Hdif SW Oxygo RT3 (2006)
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Je hoeft niet gestoord te zijn, maar het maakt de wereld wel wat beter te verdragen.
EX Lancia Lybra 2.0 SW Lx (2000) navi, grijs
Het schijnt iets met de OBD codes te maken te hebben .
Ik heb deze site opgezocht op internet,hier vindt je alles over On Board Diagnostic Codes.
Weet trouwens niet datgeen wat op you-tube wordt getoond ook OBD codes zijn.
www.obd-codes.com
Ciao
Weet trouwens niet datgeen wat op you-tube wordt getoond ook OBD codes zijn.
www.obd-codes.com
Ciao
Het zij de foutcodes die het kachelsysteem kan aangeven. De fabrikant is niet altijd even duidelijk over de betekenis ervan, in dit geval Borletti die de kachel gemaakt heeft. Normaal moet je met ditsoort menu;s ook de kachelkleppen kunnen instellen die men in de garage met de diagnose apparatuur doet.
Groet wcabro
Groet wcabro
Ja, je kan ook dikwijls storingslampjes resetten door het contactslot een paar maal te manipuleren. Bijvoorbeeld na het vervangen van een gloeikaars kan het voorgloeilampje nog altijd blijven knipperen na het starten. Als je tweemaal achtereen start blijft het lampje uit.
Op youtube is er ook een Oost-Europeaan die zijn accu checket m.b.v. het knopje van de dagteller dat hij enkele sec indrukt met het contact uit? Ik kan er wel slecht uit wijs.
Op youtube is er ook een Oost-Europeaan die zijn accu checket m.b.v. het knopje van de dagteller dat hij enkele sec indrukt met het contact uit? Ik kan er wel slecht uit wijs.
hoi dat heb ik ook gezien maar dat heeft niks met de accu chek te maken toch dat is gewoon dagteller op nul zetten. Dit kon wel bij mijn rover 75 die ik niet meer inbezit heb daar werden dan alle lampjes getest
- Attachments
-
- 1781176-11-2-3.jpg (55.48 KiB) Viewed 331 times