gratis
Als dit aandrijfassen van een 1e serie zijn, en iemand ze kan gebruiken mag je ze gratis op komen halen, anders gaan ze morgen naar de vuilnisbelt..... ik moet puin ruimen.
06-30638397
aandrijfassen 1e serie??
-
aandrijfassen 1e serie??
- Attachments
-
- aandrijfassen.jpg (157.33 KiB) Viewed 517 times
-
Re: aandrijfassen 1e serie??
YEP,
1e serie, maarrr, nooit weggooien!
(ik kan er wel niet mee doen, heb enkel 2e series....)
Voor de snelle beslisser dus!
1e serie, maarrr, nooit weggooien!
(ik kan er wel niet mee doen, heb enkel 2e series....)
Voor de snelle beslisser dus!
[IMG]http://i62.tinypic.com/2sakz2g.png[/IMG]
-
Ik heb een hele kelder nooit weggooien... HELP!
Ik snap wat je bedoelt maar ik zit nu in het hotel in Frankrijk. Kun je ze nog even vast houden? Ik heb er wel al zat liggen maar toch zonde om weg te tjoepen.
Heb je trouwens al ingeschrven voor de Fulvia rit? Ik heb net de route voor zaterdag nagereden. Voortreffelijk Maar twee wegen met Alleen Voor Aanwonenden. Die laat ik maar zitten. Onze pubers Lucas en Bart hebben er verder twee HEEEEEEELE slechte stukken tussen gedaan. Een was varen en de andere baggeren. Die gooi ik er uit.
Zo direct het restaurant controleren. Het is hard werken zo'n rit uitzetten.
Heb je trouwens al ingeschrven voor de Fulvia rit? Ik heb net de route voor zaterdag nagereden. Voortreffelijk Maar twee wegen met Alleen Voor Aanwonenden. Die laat ik maar zitten. Onze pubers Lucas en Bart hebben er verder twee HEEEEEEELE slechte stukken tussen gedaan. Een was varen en de andere baggeren. Die gooi ik er uit.
Zo direct het restaurant controleren. Het is hard werken zo'n rit uitzetten.
-
Kijk eens aan! De echte liefhebber kan het toch niet over zijn hart verkrijgen.... (en ik gun ze eigenlijk ook een beter leven dan de schredder). Uiteraard kan ik ze vast houden, als ik maar weet dat ze niet nog 3 jaar in de kelder liggen.
Ik moest me helaas afmelden voor de rit aangezien ik vanaf 31 augustus voor een half jaartje in Afrika zit, misschien pa en ma wel, ik heb hier met bart al contact over gehad.
Het blijft voor mij dus fototjes kijken i.p.v de echte wegen trotseren...
De rest i.i.g veel plezier!
Ik hoor wel over hoe wat en wanneer.
Ik moest me helaas afmelden voor de rit aangezien ik vanaf 31 augustus voor een half jaartje in Afrika zit, misschien pa en ma wel, ik heb hier met bart al contact over gehad.
Het blijft voor mij dus fototjes kijken i.p.v de echte wegen trotseren...
De rest i.i.g veel plezier!
Ik hoor wel over hoe wat en wanneer.
Het moet wel een Fulvia rit worden, geen bijeenkomst voor 80 plussers.....
Misschien dat die twee trajekten voor Coupeekes wat uitdagend waren, Gina had er echter helemaal geen moeite mee.
Lucas Berlina >:D<
Misschien dat die twee trajekten voor Coupeekes wat uitdagend waren, Gina had er echter helemaal geen moeite mee.
Lucas Berlina >:D<