Ongeveer drie maanden geleden stopte mijn cd-wisselaar achterin de Lybra. Kreeg de melding "surface".
Een nieuwe (andere) aangeschaft, die nu weer hetzelfde probleem geeft. Iemand een idee of dit op te lossen is ?
Grundig MCD 30
Re: Grundig MCD 30
Weet je heeeeel zeker dat je de CD's er niet verkeerd om instopt? etiket naar onderen, glimmende kant naar boven!
En anders: de electronica lijkt goed (anders zou hij niet met die melding komen), ik denk dan dat je laser stuk is of het laserarm-motortje. Die unit (arm, motortje, laser) is van een vrij gangbaar soort en kan je laten vervangen bij iedere reparerende radioboer.
En anders: de electronica lijkt goed (anders zou hij niet met die melding komen), ik denk dan dat je laser stuk is of het laserarm-motortje. Die unit (arm, motortje, laser) is van een vrij gangbaar soort en kan je laten vervangen bij iedere reparerende radioboer.
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Emblema (2005)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
Lancia Lybra Berlina 1.8 VVT Business (2000)
De cd's zitten goed, al zou ik niet de eerste zijn om ze er verkeerd in te stoppen.
Hij is spontaan na een paar dagen weer gaan draaien! Ben benieuwd hoe lang dat goed blijft gaan...
Hij is spontaan na een paar dagen weer gaan draaien! Ben benieuwd hoe lang dat goed blijft gaan...
Beste Stefan,
Heb jij nog een MCD30 liggen, de mijne werkt niet meer.
Klopt het dat er aan de wisselaar aan de achterzijde 2 tulpstekkers zitten en een ronde DIn stekker met 2 langwerpige female steker?
Mvrgr,
Ramón Wijnands.
Ik heb een Lybra uit 2000 SW 1.8 16V LS
Heb jij nog een MCD30 liggen, de mijne werkt niet meer.
Klopt het dat er aan de wisselaar aan de achterzijde 2 tulpstekkers zitten en een ronde DIn stekker met 2 langwerpige female steker?
Mvrgr,
Ramón Wijnands.
Ik heb een Lybra uit 2000 SW 1.8 16V LS