Dashboard verlichting

Discussie en vraagbaak over Thesis
Devers

Dashboard verlichting

Unread post by Devers »

Heb me er al aan gewend dat de Thesis graag zelf bepaalt wanneer en hoe lang de dashboard verlichting brandt. Naar mijn smaak trouwens vaak té laat, want regelmatig heb ik moeite om de tellers af te lezen door gebrek aan die mooie lichtblauwe achtergrond verlichting. Heb daarom eens lopen experimenteren met de draaiknop links op het dasboard (waar files al niet goed voor zijn), niet de helderheid knop maar die daar rechts van. Eerlijk gezegd heb ik geen verschil bij het in- en uitrijden van tunnels kunnen ontdekken in de reactie van de dashboardverlichting tussen stand 1, 2 of 3! En kan iemand me uitleggen wat die verschillende standen eigenlijk zouden moeten inhouden? Gaat de verlichting eerder/later of korter/langer branden, of is de sensor gevoeliger en reageert die sneller? Het instructieboekje is heerlijk vaag en meldt alleen dat de ''gevoeligheid'' ingesteld kan worden. Welke gevoeligheid?
Rino

Re: Dashboard verlichting

Unread post by Rino »

Derk je hebt gelijk. De dashboardverlichting springt te laat op en te vroeg af. Het manueel opzetten van de koplampen houdt niet in dat de dashboardverlichting ook mee geactiveerd wordt.
Volgens mij wordt met de 1-2-3 knop enkel de gevoeligheid waarmee de sensor van de koplampen rekening houdt geregeld. De dashbordverlichting heeft daar niks mee te maken. Jammer want ik zou die dashboardverlichting altijd opgelicht willen zien. Zonder verlichting vind ik de wijzers heel wat minder fraai, saai zelfs.
Rino
75recaro

Unread post by 75recaro »

is die dashboardverlichting bij jullie ook moeilijk af te lezen> Alleen rond de wijzers is wat af te lezen?
mvg

Kees
75recaro

niemand?
mvg

Kees
gergely

Unread post by gergely »

Nee, geen last van....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
75recaro

bij is het alleen rond de wijzers wat verlicht verder eigenlijk niets.is dat bij jullie ook?
mvg

Kees
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”