Beste liefhebbers,
Het Lancia bloed (Kappa Coupe) is blijven kriebelen na een jaar Saab rijden.
Moet nu compromis sluiten tussen vorm en funktie (kleine kids) en wil morgen naar een Lybra SW 2.4 JTD gaan kijken.
Net zo ruim als een K en lagere operationele kosten
Had liever een vijfpits 2.0 op G3 gehad maar da's moeilijk te vinden, althans een goeie.
Maar goed, de auto waar ik naar ga kijken staat al een halfjaar te koop dus ik vraag me af of anderen iets hebben gezien wat ik wellicht over het hoofd ga zien ?
Dus ergernissen/kostenposten van de Lybra SW algemeen en van de 2.4JTD in het bijzonder ?
De Lybra is van 2003 en heeft 240.000 gelopen.
waar op letten bij aankoop?
Re: waar op letten bij aankoop?
Milano? Op letten banden remmen rijgedrag. 2003 model is vrijwel storingsvrij. Mist motor goed onderhouden kan daar nog wel een keer 2400000 km bij.
-
Was daar snel klaar met kijken; ik blij dat ik er eindelijk een met leer had gevonden maar het viel allemaal zwaar tegen.
Vocht in de lampen en een zeiknat (olie) blok. Kon geen kwaad, was zweten van een slang zeiden ze. Nou, als ik zo zweet moet ik naar de dokter. Verder geen historie dus meteen 500,= lichter voor riempjes .....no thanx
Vocht in de lampen en een zeiknat (olie) blok. Kon geen kwaad, was zweten van een slang zeiden ze. Nou, als ik zo zweet moet ik naar de dokter. Verder geen historie dus meteen 500,= lichter voor riempjes .....no thanx
Het is een kwestie van smaak ik vind het leer van de Emblema niet mooi.Bij Milano stond ook een 1.9JTD Emblema met alcantara die is nu verkocht dat was wel een aadige auto dacht ik zo. Maar ja op de foto ziet de auto er altijd net iets beter uit.
Milano kan dit erg goed.
De prijs was er wel na dat er het een en ander aan kan maneren, het is even rekenen wat je dan kwijt zal zijn.
Gemiddels staan Emblema's 3000 euro duurder op internet.
Groeten wcabro
Milano kan dit erg goed.
De prijs was er wel na dat er het een en ander aan kan maneren, het is even rekenen wat je dan kwijt zal zijn.
Gemiddels staan Emblema's 3000 euro duurder op internet.
Groeten wcabro