Stuurbekrachtiging valt soms weg

Discussie en vraagbaak over Thesis
Devers

Stuurbekrachtiging valt soms weg

Unread post by Devers »

Van het ene moment op het andere valt de stuurbekrachtiging (Variosteer) soms weg. Ging in het verleden weer snel over, maar nu duurt het steeds langer voordat de bekrachtiging weer normaal werkt. Heeft iemand hier ervaring mee?
Devers

Re: Stuurbekrachtiging valt soms weg

Unread post by Devers »

Blijkt een leiding gesprongen te zijn, waardoor de pomp droog (en vast) is gelopen. Resultaat: nieuwe stuurbekrachtigingpomp en alle leidingen moeten vervangen worden. En dat na slechts 130.000 km, word je bepaald niet blij van... Begin je toch opeens weer te twijfelen aan Italiaanse kwaliteit, toch?
gergely

Unread post by gergely »

Oeps.... da's lelijk....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
75recaro

Unread post by 75recaro »

Wie kan me vertellen hoe de stuurhuispomp te vervangen bij een 2.0 turbo want de mijne is overleden.
In welke volgorde moet ik bepaalde onderdelen demonteren want ik heb al gezien dat het niet zo simpel is om er bij te kunnen.
Ik hoor dat jullie me snel kunnen helpen wat hij staat nu al een week stil en ik heb hem dringend nodig. Een nieuwe pomp heb ik al.
Moet bv de dynamo er ook af om er bij te kunnen ed?
mvg

Kees
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”