onschatbare klassieker

Electronische ontsteking
CD's met documentatie voor: Fulvia Flavia Flaminia
Lancia-hf

onschatbare klassieker

Unread post by Lancia-hf »

Toen ik jaren geleden met de restauratie van mijn 1200HF bezig was was de onschatbare klasieker gids één van de eerste Nederlandsche gidsen waar de waarde van klassieke autos in stond en was het aanbod Fulvia nog beperkt tot sedan serie 1, coupe serie 1, zagato en de fanalone. Met waarden als ik me niet vergis rond 1994 respectievelijk F6000,- F12000,- F28000,- en F33000. Opmerkelijke bedragen voor Fulvias in topstaat. 5 jaar later kwam mijn model in de lijst voor en die stond voor F17500 te boek
Ik moest toevallig afgelopen zaterdag in een boekwinkel zijn en zag tussen de tijdschriften de 2008/9 onschatbare klassieker prijsgids liggen. Natuurlijk even naar lancia gebladerd en ik denk dat ik en alle mede Fulviisten met mij ontdanks de crisis op één oor kunnen slapen want de waarde van Fulvias is volgens dit naslagwerk enorm!
De berlina 2C staat voor als ik mij niet vergis E17000, de coupé E22000 en mijn eenvoudige 1200Hfje mag zelfs E35000 opbrengen! Raar dat de prijzen zoals ik ze op sites als classictrader en MP aantref een heel stuk lager zijn. Ze worden daar als ik de OK mag geloven dus gewoon weggegeven!
Mijn HF mag, nu ik dit weet, weg voor E30000. ...Koopje
Post Reply

Return to “NL85 Fulvia, Flavia, Flaminia, Stratos”