Thesis blijft verbazen!

Discussie en vraagbaak over Thesis
Devers
Posts: 100
Joined: 21 Dec 2008, 23:05

Thesis blijft verbazen!

Unread post by Devers »

Pekelwater, strenge vorst en daar overheen een wasstraat bevallen de Thesis niet.Vanmiddag een complete lichtshow gehad: Skyhook (met zo'n mooi schokdempertje ikoon) eerst, dan de bekende EPB waarschuwing gevolgd door ''Parking sensor failure'' (die had ik trouwens nog niet eerder gezien) en tenslotte de koplamphoogteverstelling. Tegelijkertijd viel het Variosteer terug van vederlicht naar sportief zwaar en bleef de Easy Entry in de achterste stoelstand en het stuur hoog in de lucht staan. Rijdt ook best apart allemaal. Even naar een tankstation, kopje koffie, starten en alles weer normaal. Maanden lang (30.000 km) helemaal geen enkele storing, dan alles in een keer. Zal wel ergens vocht in een stekker zijn gekomen. Maar de zelf-genezende eigenschappen van de Thesis blijven me verbazen!
Rino
Posts: 1025
Joined: 30 Dec 2008, 10:20

Re: Thesis blijft verbazen!

Unread post by Rino »

Derk,

toen ik op skiverlof was had ik op de terugweg ook al die meldingen. Gezellige rit was dat de ganse weg zo'n orkest aan akoestische signalen met oplichtende lampjes voor je neus.

Nu is alles weg, zonder redenen. Dit is een zuiderse auto, dus vermoedelijk de volgende keer gaan skiën met de noorderling Saab.

Rino
gergely
Posts: 828
Joined: 23 Dec 2008, 19:15

Re: Thesis blijft verbazen!

Unread post by gergely »

Ik had ook nog enkele malen een portier LV die niet meer wilde sluiten..... je kunt dan gewoon NIET rijden omdat de handrem geactiveerd wordt....
Gergely
driving a thesis... what else...

| 2005 | 3.2V6 24V | Comfortronic | Emblema | ext 472 Odyssea | int 410 Tobacco Pelle Poltrona Frau |
eerder: | 2004 | 2.4JTD 20V | Comfortronic | Emblema | ext 657 Grigio Tiepolo | int 502 Beige Pelle | 330000km

.
Lucas
Posts: 6
Joined: 01 Mar 2009, 13:13

Re: Thesis blijft verbazen!

Unread post by Lucas »

Sinds een paar weken heb ik ook af en toe een weigerende Easy-entryfunctie. Leuk om er weer eens achter te komen dat je met volledig gestrekte armen en benen ook 160 kunt rijden maar echt lekker is het niet...Overigens weigert er dan meer elektronica...de complete stoelbediening van beide voorstoelen, de stoelverwarming, de hoofdsteunverstelling achter en het zonneschermpje....

Een zekering dacht ik...kan gebeuren...totdat ik 's-avonds weer probleemloos wegreed...

Is dit te verhelpen of moet ik hier maar mee leren leven?

Lucas
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”