Reeds eerder heb ik deze oproep geplaatst meer tot op heden geen reactie dus zet ik hem opnieuw.
Ik heb een olie aanzuigtrechter nodig die op een latere serie 2 of serie 3 zit. Het gaasje heeft een lichte kegelvorm ipv de eerdere die vlak waren. Zie tavola 20 in het lancia onderdelenboek item 16 anex E.
Zonder de carterpan eraf te halen is een blok met zo'n trechter te herkennen aan de olie aftapplug die niet in het midden van de carterpan zit maar aan de bakkant.
Wie heeft een oud blok liggen waar hij dat onderdeel af wilt halen? Als het compleet moet blijven heb ik wel een ouder type trechter en evt carterpan terug. Onderdelen zijn uitwisselbaar. (carterpan plus trechter moeten beide oud of nieuw type zijn)
Alvast heel erg bedankt!!
olie aanzuig kelk !!
Re: olie aanzuig kelk !!
Hoi William,
Ik ben in het bezit van een paar blokken en wil wel eens kijken of er datgene in zit wat jij zoekt.
er is alleen een maar aan en dat is dat de blokken niet direct bij mij thuis in de buurt liggen.
is dat een probleem of wil jij dit snel hebben......
Gr, Joop
Ik ben in het bezit van een paar blokken en wil wel eens kijken of er datgene in zit wat jij zoekt.
er is alleen een maar aan en dat is dat de blokken niet direct bij mij thuis in de buurt liggen.
is dat een probleem of wil jij dit snel hebben......
Gr, Joop
Re: olie aanzuig kelk !!
beste Joop,
Ik ben al blij als iemand mij eraan kan helpen. Dus haast heb ik niet, als ik het maar zou kunnen monteren voor Fulvia seizoen 2007.
Ik spreek je op Houten!
Gr William.
Ik ben al blij als iemand mij eraan kan helpen. Dus haast heb ik niet, als ik het maar zou kunnen monteren voor Fulvia seizoen 2007.
Ik spreek je op Houten!
Gr William.