Rally van de Grensstreek

Hier kunt u gegevens uitwisselen over FIVA rallies, apparatuur, navigator gezocht, chauffeur gezocht etc etc
Lolke

Rally van de Grensstreek

Unread post by Lolke »

Hallo allemaal,

Gisteren in het mooie Brabant, genietend van een lekker zonnetje hebben Henri en ik de Rally van de Grensstreek gereden. Een gelegenheidsteam, maar de kwaliteit was al eerder bewezen.
Om de nieuwe digitale camera te testen en om allemaal mooie auto's op beeldmateriaal vast te leggen, heb ik zo veel mogelijk foto's gemaakt. Ik ben erg tevreden over het resultaat, maar oordeel zelf:

Foto album 'Rally van de Grensstreek 2004'


Groeten,
Lolke



PS: Voor wie het nog niet weet en zich afvraagt waarom Henri en ik een beker overhandigd krijgen op de foto: We zijn als 3e geëindigd !!! :-)
Bart

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Bart »

Hoi Lolke

Gefeliciteerd met je beker.

Van wie waren de verschillende lancia's (oa die berlina)? En hoe zijn ze geeindigd?

Bart
Lolke

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Lolke »

Ik weet niet waar iedereen geeindigd is, maar dit is een opsomming van de Fulvia's die op de foto's staan:
Die witte berlina is van Jacques.
De donkere berlina is van het dames team Ariane en Dianne
De rode coupe is van Edmond en Marijke (zijn 2e geworden in de toerklasse)
De rode 1600HF die voor aan de weg staat is van Joop (deed niet mee aan de rally)
en de blauwe coupe is waar Henri en ik in hebben gereden en die is van Henri.

Mijn Fulvia staat ook nog ergens op de achtergrond.

Toch weer een goede vertegenwoordiging van de Fulvia's! en nog 2 in de top 3 ook!
Bob Zwaenepoel

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Bob Zwaenepoel »

Die Fulvia Berlina vind ik wel bijzonder knap.
Lolke

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Lolke »

Zit ook een iets ander moterblok in dan origineel. :)



Op de site staan nu trouwens ook foto's van de Mille Miglia!
Ard

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Ard »

Hallo,

Gefeliciteerd met jullie 3e plek tijdens de Rally van de Grensstreek.
Zelf heb ik de hele proef in Gilze - Rijen bekeken van de Sportklasse en natuurlijk een hele hoop foto's gemaakt. Ik zie dat jullie er ook nog verschillende keren opstaan, misschien dat ik later ook nog een keer mee ga doen met Historische rally's. Ben tot nu toe alleen maar toeschouwer geweest, maar ik heb afgelopen week een fulvia gekocht, ik moet alleen nog even wachten voordat ik er in mag rijden, ben nu pas 16...

Groeten Ard
Lolke

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Lolke »

Hoi Ard,

Gefeliciteerd met je Fulvia! Van welk jaar is de auto? Je moet zeker gaan rally rijden, is erg leuk.

Heb je de foto's ook digitaal? Zou het leuk vinden om ze ook op onze site te zetten.

Groeten,
Lolke
Ard

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Ard »

Hallo Lolke,

Hij is van 1975, een 1.3S. In 1985 is hij naar Nederland gekomen en opgeknapt. De auto is echt gebruikt als dagelijkse auto, overal zitten plekken op de lak, stoelen kapot, rotte deuren enz. Ik probeer er iets moois van te maken.

Tijdens de Rally van de Grensstreek riep ik nog een keer bij de proef dat je je riem buiten de deur had zitten, misschien herinner je je het nog? We waren toen met een Alfa Romeo Giulia.

Helaas de foto's zijn niet digitaal, maar misschien komen we elkaar nog een keer tegen...

Lolke schreef:
>
> Hoi Ard,
>
> Gefeliciteerd met je Fulvia! Van welk jaar is de auto? Je
> moet zeker gaan rally rijden, is erg leuk.
>
> Heb je de foto's ook digitaal? Zou het leuk vinden om ze ook
> op onze site te zetten.
>
> Groeten,
> Lolke
Ard

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Ard »

Waren jullie trouwens ook niet bij de oefenrit van de HRO in Heelsum? Ook daar heb ik gekeken...

Groeten Ard
Lolke

Re: Rally van de Grensstreek

Unread post by Lolke »

Ja, ik herinner me dat iemand vertelde dat we misschien sneller zouden gaan als de riem niet over de grond sleept... :)

en ja, in Heelsum waren we ook van de partij. Overigens was ik toen met mijn eigen Fulvia (rood, 1.3 rallye), maar Henri was er ook met zijn donkerblauwe Fulvia.

Dit jaar nog de volgende rallies met Jan Erik in mijn Fulvia:
6 uren van Breda
7 uren van Emmeloord
SLS

Samen met Henri:
Twenthe rally
Penrite night

en voor de ROZ zoek ik nog een auto + bestuurder om te kunnen navigeren :)
Post Reply

Return to “NL12 Historische Rallies op Lancia”