Benelux 2007/2008 Navteq is er

Discussie en vraagbaak over Thesis
Rino

Benelux 2007/2008 Navteq is er

Unread post by Rino »

Op de laatste dag van het jaar nog een ideetje lanceren.

Geachte Thesis-collega's, en daarom ook Navteq-collega's,

de update Benelux 2007/2008 is er. Wellicht zijn er onder ons die zich lieten verleiden tot de investering voor deze update. 139,- euries dat is niet mis. Is de update vd 2006 versie dit bedrag waard ?

Zij die die vinden van niet kunnen zich aansluiten aan het groepje door me te mailen. Zodra het aantal kandidaten gekend is wordt de prijs duidelijk. Afsluitingsdatum 15 januari aanstaande.

Gezond, succesvol en gelukkig nieuw jaar. Rino
Koos

Re: Benelux 2007/2008 Navteq is er

Unread post by Koos »

Rino, ik heb wel interesse. Heb zelf de 2006 versie en mis nog wel eens wat .....

Alle Thesis rijders een gezond en (rij)plezierig 2008 gewenst!
Julian

Unread post by Julian »

Vraagje: is het niet zo dat een update beveiligd is en dus door slechts een gebruiker te installeren ? Bij een Tom Tom lukt het overschrijven van kaarten niet zondermeer.
Overigens alle Lancisten nog een uitstekend 2008 toegewenst! Julian
Rino

Unread post by Rino »

Hallo Julian,

mijn voorstel is niet een uit de lucht gegrepen proefopzet. Alles is kopiëerbaar, vraag het maar aan de chinezen ;-)
Derk Evers

Unread post by Derk Evers »

Vraagje: gebruikt de Thesis dezelfde Navteq CD-Roms als de Alfa 166? M.a.w. kan ik gewoon de 166 CD-Rom 2008 Benelux in het Thesis systeem laden?
Rino

Unread post by Rino »

Hallo Derk,

ikzelf heb de cd-roms van een Opel Vectra gebruikt. Functioneerde in eerste instantie, echter de lange termijn ervaring is negatief. Het systeem liet me te vaak in de steek. De talen van het Connect-systeem wijzigen, en wellicht nog andere functies, werken met niet-Thesis-cd-roms totaal niet !

Daarom mijn advies om de Thesis-cd-roms te gebruiken.

Beste groeten, Rino
JW

Unread post by JW »

ook te gebruiken voor een Alfa 159?
julien de kock

Unread post by julien de kock »

hè rino.kan je me soms een copy bezorgen van de benelux en spanje.zou je erg dankbaar zijn.geef maar een seintje wat het kost.
mvg gulio
dekock-goethals@telenet.be
Post Reply

Return to “NL35 Thesis”