Reklame Musa

Discussie over Lancia in Belgie en de Belgische dealers
Koen

Reklame Musa

Unread post by Koen »

Blij verrast dat ik al 2 (twee !) avonden reklame van de Musa heb gezien op 2 (twee !) TV zenders in Vlaanderen.
De reklamespot wordt geregeld herhaald op dezelfde avond.
Het is die over de City-Limousine, waarbij de Amerikaanse limousine in "vlammen" opgaat en de Musa alleen overblijft.
Voorbode voor goede Lancia verkoopscijfers in 2008 ?
Uitnodiging aan niet-kenners / onwetenden / .... om op het komende autosalon ook eens bij Lancia te kijken ? En te bestellen / kopen ....

Koen
Demeer

Re: Reklame Musa

Unread post by Demeer »

beste,

Je gelooft het of niet maar enkel genodigden (Lancia-rijders) mogen de stand bezoeken. Lancia wil ons als VIP's behandelen en er wordt zelfs een VIP-service gegeven bij aankoop van een nieuwe Lancia. De wagen wordt thuis afgehaald voor onderhoud en er wordt een taxi gestuurd om hem te komen ophalen na onderhoud.
Zolang we geen VIP-prijzen moeten betalen is het nog OK. Eindelijk wordt het slechte imago opgepoetst en als de nieuwe Delta goed verkoopt dan wacht Lancia nog een mooie toekomst.

Viva Lancia
Koen

Unread post by Koen »

Onlangs een brief gekregen waarin (niet tot in detail) stond, dat Lancia voor een "VIP" behandeling zorgt bij onderhoud van een (nieuwe) Lancia. Zij zorgen voor het halen en terugbrengen.
Blijkbaar dus met taxi, zoals jij beschrijft.

Wat ik wel eigenaardig vind : zal het echt zo zijn dat enkel diegenen met zo'n brief de Lancia stand binnenmogen ? Of zal er, naast/boven de stand, ook een afgesloten / gereserveerde ruimte zijn voor diegenen die zo'n brief voorleggen ?

Mag ik het misschien vergelijken met de lancering van de Thesis in België ?
Toen waren het de "Happy Few" die een uitnodiging hadden gekregen.
Zijn het nu "alle" (?) bezitters van een ingeschreven Lancia ?

Koen
Koen

Unread post by Koen »

Aanvulling : 't is die spot met de vlam van de franse president...

De reklamejongens van Lancia-België zijn tevreden dat zij (Carla Brunelli) plots zo bekend is geworden.
De spot is immers gemaakt in de periode voordat ze héél bekend is geworden in de media en bij de paparazzi.

Koen
Joop

Unread post by Joop »

Wat een rare mannier van lancia klanten benaderen...alleen hen die een lancia rijden mogen op de
stand komen.....en alle andere mensen die ook graag een nieuwe lancia willen....
Weer typische zo´n lancia aktie......
Heb zoiets ook destijds meegemaakt toen de Fulvia op Brussel stond ter "introductie" alleen serieuse
gegadigden mochten erbij......na veel vijfen en zessen (ik rijdt zelf een Fulvia 1600HF) mocht ik erbij
.......eigenlijk zielig dat het merk het zo doet....dus als ik naar Brussel ga zal het wel flink praten worden
om erbij te mogen komen.....

Gr, Joop
Koen

Unread post by Koen »

Joop,

Nu zijn er brieven opgestuurd naar diegenen die een Lancia bezitten.
Hoe ze daarbij tewerk zijn gegaan : geen idee.
Aan de hand van de inschrijvingen bij het DIV ?
Enkel diegenen die hun auto laten onderhouden bij een Fiat / Lancia dealer ?
Of enkel naar hen hoogstnodig eens een nieuwe moeten kopen ?

Maar volgens mij is de rest van de Lancia stand voor iedereen te bezoeken / bekijken.

Ondertussen is het salon wel open.
Ikzelf zal pas volgende week gaan. En mijn brief hopelijk bijhebben :-)
Anders : No passaran ! :-(

Koen

PS 't is Bruni (spijtig dat je hier geen vauten kan verbeteren)
hilbert

Unread post by hilbert »

niet in nederland, helaas.

sinds bij ons lancia dealer weg is uit Almelo,
wegens ruzie met het hoofddealerschap in Amsterdam,
krijg ik geen post meer van lancia nederland

Dat is al sinds juli 2001.
Post Reply

Return to “NL10 Lancia in Belgie”